روسیه میزبان «خانوم» پاکروان می شود

فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی و نویسندگی تینا پاکروان در جشنواره بین‌المللی فیلم «درون خانواده» سن پترزبورگ به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فیلم، جشنواره بین‌المللی فیلم «درون خانواده»، از میان محصولات معرفی شده، فیلم سینمایی «خانوم» را برای نمایش در برنامه‌های این دوره از جشنواره برگزیده است.

این فیلم سه اپیزودی و درباره آخرین نسل زنانى است که هنوز دوست دارند خانوم خطاب شوند. در اپیزود اول زنی جوان (شقایق فراهانی) تلاش می کند که همسرش (سیامک انصاری) در ایران بماند. در اپیزود دوم آهنگسازی جوان (اشکان خطیبی) به دلیل اعتیاد به الکل اعتبار حرفه ای اش را از دست داده و مشکلات مالی دارد و همسر فیلمنامه نویسش (اندیشه فولادوند) را آزار می دهد. در اپیزود سوم کارگری که متاهل است و دو فرزند دارد از دو دست فلج شده و همسرش با کار در بیمارستان خرج زندگی را می‌دهد.

فیلم «خانوم» در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را توسط پانته‌آ پناهی‌ها دریافت کند.

امین حیایی، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، اشکان خطیبی، اندیشه فولادوند، پانته‌آ پناهی‌ها، فهیمه رحیم‌نیا، نقی سیف‌جمالی، حمیرا اعظمی. سوگل خالقی. مجتبی طهماسبی. رضا عزیزی، بهزاد فراهانی، کیمیا حسینی، مانی مصلحی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

جشنواره بین‌المللی فیلم «درون خانواده» از 26 تا 30 خرداد ماه سال جاری در شهر سن‌پترزبورگ کشور روسیه برگزار می‌شود.
503502

کد خبر: 652780

وب گردی

وب گردی