اوجاقی: بدنبال حضور مقتدر در المپیاد دانشجویی هستیم

مربی تیم ملی ووشو گفت: براساس برنامه ای که داریم اواخر امسال مسابقات قهرمانی کشور دانشجویی را به منظور حضور مقتدر در المپیاد دانشجویی برگزار می کنیم.

حسین اوجاقی مربی تیم ملی ساندا به ایسکانیوز گفت: با توجه به رسمی بودن مدال های المپیاد دانشجویی می توانیم موثر واقع شویم و در رده بندی به ارتقاء کاروان ایران برای صعود کمک کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: مسابقات انتخابی دانشجویان را امسال برگزار خواهیم کرد تا برای مرداماه سال آینده بتوانیم در خورشان ایران در این مسابقات حضور یابیم .

وی در خصوص شرایط اردوی ساندا بزرگسالان گفت: در دومین مرحله از اردوی آمادگی مسابقات آسیایی شرایط خوبی در اردو حکمفرماست و در8 وزن از ده وزن نفرات برتر انتخاب شده اند و در دو وزن نیز باید دوباره انتخابی برگزار کنیم .

اوجاقی تصرح کرد: با برگزاریانتخابی درون اردویی و انتخاب نفرات فیکس این دو وزن و مشخص شدن نفرات برتر هر 10 وزن در پایان اردو ها تکلیف 7 وزن اعزامی به مسابقات آسیایی مشخص خواهد شد.

وی در خصوص اعزام در هفت وزن گفت: بر اساس قوانین مسابقات آسیایی هر کشور تنها در هفت وزن می تواند حضور یابد و در صدد هستیم با بررسی شرایط آمادگی اردو نشینان بهترین شانس های مدال آوری را به این مسابقات اعزام کنیم.

وی افزود: بدلیل نداشتن رقابت بین المللی در طول این زمان به دنبال دعوت از تیم های استانی و باشگاهی مناسب برای تدارکاتی بچه ها هستیم که البته این امر در مراحل چهارم و پنجم اردو انجام خواهد شد.

606/601

کد خبر: 653048

وب گردی

وب گردی