هیات داوران «گزارش یک نگرانی» مشخص شد

سید جواد رضویان، دبیر دومین جشنواره گزارش یک نگرانی، اعضای هیات داوران بخش مسابقه فیلم و عکس این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مدیر امور رسانه ای دومین جشنواره گزارش یک نگرانی ،جواد رضویان با اشاره به استقبال هنرمندان از این جشنواره گفت: با توجه به اهمیت بالای موضوع آب در زندگی و نگرانی هایی که از بابت آینده بحرانی آن وجود دارد و همچنین استقبال بالای مردمی از جشنواره فیلم و عکس گزارش یک نگرانی، با پیشنهاد اعضای شورای سیاستگذاری تصمیم گرفته شد بزرگان عرصه سینمای ایران به داوری آثار بخش مسابقه بپردازند.

سید جواد رضویان افزود: خوشبختانه با همراهی اساتید سینما، توانستیم به ترکیب بسیار ایده آل و تحسین برانگیزی بر ای داوری جشنواره برسیم که این موضوع، حساسیت بالا و دغدغه همیشگی هنرمندان ما را نسبت به موضوع آب نمایان می کند.

وی ادامه داد : داریوش فرهنگ، احمدرضا درویش، محمدحسین لطیفی، مهدی پاکدل و مجید رجبی معمار 30 اثر انتخاب شده برای بخش فیلم را داوری می کنند وعلیرضا زرین دست، ساعد نیک ذات و علی نیک رفتار به داوری 70 اثر انتخاب شده برای بخش عکس خواهند نشست..

رضویان افزود همچنین برنامه ریزی ها برای برگزاری اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان، گالری عکس و نمایش فیلم های برگزیده در حال انجام است.

پیش از این هیات انتخاب بخش فیلم متشکل از ناصر کریمان، محمدصادق مرکبی، احسان کاوه، جواد مزدآبادی و وحید ضرابی نسب و هیات انتخاب بخش عکس شامل امیر عبدالحسینی، مهدی دلخواسته و آرش صادقی آثار منتخب را برای بخش مسابقه برگزیده بودند.

دومین جشنواره گزارش یک نگرانی توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران و حمایت شرکت آسان پرداخت برگزار می شود.

503502

کد خبر: 653057

وب گردی

وب گردی