واکنش به درخواست دوباره ورود شهرداری به تکمیل پروژه مصلی

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری یکبار ورود ناموفق به موضوع مصلی داشته است و درخواست دوباره برای ساماندهی این موضوع باید از سوی مسئولان مصلای تهران باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، علیرضا رحیمی عضو مجمع نمایندگان تهران به تازگی اعلام کرده جلسه‌ای مشترک میان اعضای شورای شهر تهران و نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد و در خصوص مشکلات تهران از جمله ساماندهی و تکمیل مصلای امام (ره) رایزنی خواهد شد.

اقبال شاکری در خصوص احتمال ورود دوباره مدیریت شهری برای تکمیل پروژه مصلی گفت: ما یکبار ورود ناموفق به موضوع مصلی داشته‌ایم و دیگر نباید روش گذشته را دنبال کنیم. مدیریت شهری برای تکمیل این پروژه عظیم، از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند اما باید مدیریت مصلی، درخواست این جلسه را داشته باشد و مشخص کند که شهرداری در چه زمینه‌هایی می‌تواند به آنها کمک کند.

او ادامه داد: چشم‌انداز مشخصی برای تکمیل پروژه مصلی وجود ندارد. تاکنون صدها جلسه این‌چنینی میان شورا و مجلس برگزار شده است اما نتیجه‌ای نداشته است؛ بنابراین باید خود مسئولان مصلی، این تقاضا را مطرح کنند.

تدوین دستورالعمل نصب غرفه‌های بانک‌ها در پیاده‌راه‌ها

شاکری در ادامه به افزایش تعداد شهرنت‌ها در پیاده‌راه‌ها اشاره کرد و گفت: در تذکری به شهرداری اعلام کرده‌ایم که هیچ‌کدام از این غرفه‌ها نباید مانع رفت و آمد افراد پیاده شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران ادامه داد: باید ساز و کاری برای جانمایی غرفه‌های بانک‌ها در فضاهای پیاده تدوین شود تا این غرفه‌ها در هر مکانی جانمایی نشوند. همچنین اگر این غرفه‌ها خدمات مناسبی به شهروندان می‌دهند، باید زمینه ایجاد آن برای تمامی بانک‌ها فراهم باشد.

20103

کد خبر: 653077

وب گردی

وب گردی