بهبود فضای کسب و کار شرکت های سپرده گذاری؛ محور اصلی ACG۲۰

مدیرعامل سمات، محور اصلی برگزاری بیستمین مجمع عمومی نهادهای ثبت، سپرده‌ گذاری، تسویه و پایاپای آسیا - اقیانوسیه (ACG) را بهبود فضای کسب و کار در شرکت های سپرده گذاری اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سمات، دکتر محمدرضا محسنی که در سیمنار آموزشیACG در شهر هوشی مینه ویتنام سخنرانی می کرد، گفت: سرعت پیشرفت قاره های آسیا و اقیانوسیه در سال های اخیر بسیار چشمگیر بوده که این امر امیدواری ها را برای توسعه فعالیت های همه جانبه کشورهای عضو ACG افزایش داده است.

وی اظهار داشت: اعضای ACG ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی دارند و می توانند با بهره گیری از نبوغ و خلاقیت متخصصان خود، جهش خوبی در عصر ارتباطات و اطلاعات داشته باشند.

دکتر محسنی با بیان اینکه تهران برای نخستین بار میزبان مجمع عمومی ACG خواهد بود، افزود: همکاری و مشارکت شرکت های سپرده گذاری عضو این نهاد بین المللی برای بهبود فضای کسب و کار از مهم ترین اهداف برگزاری بیستمین مجمع عمومی نهادهای ثبت، سپرده گذاری، تسویه و پایاپای آسیا و اقیانوسیه خواهد بود.

مدیرعامل سمات ادامه داد: جدیدترین دستاوردها و تجربیات کشورهای عضو در ACG20 مطرح خواهد شد که به طور حتم می تواند همکاری و تعامل میان اعضای این نهاد بین المللی را افزایش دهد.

دکتر محسنی با قدردانی از ویتنام برای برگزاری هجدهمین دوره سمینار آموزشی ACG گفت: در این دوره اطلاعات گرانبهایی در خصوص فراهم سازی کانال های الکترونیکی ارائه خدمات به مشتریان تا مدیریت ریسک شرکت های سپرده های برای اعضا طراحی شده است که شرکت کنندگان می توانند تجارب و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.

وی در پایان از تمامی اعضای مجمع عمومی نهادهای ثبت، سپرده‌ گذاری، تسویه و پایاپای آسیا - اقیانوسیه (ACG) دعوت کرد تا در بیستمین دوره این مجمع که اواسط آذرماه امسال در تهران برگزار می شود، حضور یابند.

نمایندگان شرکت سپرده گذاری مرکزی علاوه بر ارائه آخرین دستاورهای این شرکت در دوره آموزشی ویتنام، حضور فعالی در کمیته های مختلف ACG داشتند.

بیستمین مجمع عمومی نهادهای ثبت، سپرده‌ گذاری و تسویه و پایاپای آسیا - اقیانوسیه (ACG) اواسط آذرماه امسال به میزبانی شرکت سپرده گذاری مرکزی در تهران برگزار خواهد شد.

601/401

کد خبر: 653235

وب گردی

وب گردی