محمد چرمشیر و مریم کاظمی به مدرسه تئاتر پیوستند

حسن موذنی مسئول بخش مدرسه تئاتر پنجمین جشنواره تئاتر شهر از آغاز ثبت نام دو کارگاه آموزشی نمایشنامه نویسی و تئاتر برای کودکان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره تئاتر شهر ، حسن موذنی مسئول بخش مدرسه تئاتر گفت: با توجه به اهمیت آموزش نمایشنامه نویسی برای هنرمندان جوان تئاتر امسال نیز کارگاه نمایشنامه نویسی را در مدرسه تئاتر خواهیم داشت که با حضور محمد چرمشیر برگزار می شود.

وی درباره زمان و مکان این کارگاه آموزشی گفت:شروع دوره از ۲۰تیرماه ۱۳۹۵ خواهد بود. این کارگاه 10 جلسه است و هر یک شنبه از ساعت 16 تا 18 برگزار خواهد شد.

این بازیگر و مدرس تئاتر ، دومین کارگاه آموزشی مدرسه تئاتر را مختص آموزش تئاتر برای کودکان 6 تا 13 ساله معرفی کرد که مریم کاظمی بازیگر و کارگردان تئاتر آن را برگزار خواهد کرد و افزود: این دوره آموزشی به صورت یک روز در هفته و طی 10 جلسه مقدماتی در فرهنگسرای سرو برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مریم کاظمی در این دوره آموزشی مقدمات بازیگری همچون نظم ، تمرکز ، توجه ، دیدن ، شنیدن ، حرکت ، همکاری ، بازگویی ، بازشنوایی و باز انجام دادن را به کودکان آموزش خواهد داد.

موذنی تصریح کرد: این دوره یک پروژه یک ساله است که در صورت تمایل هنرجویان دوره مقدماتی ، وارد مرحله شماره یک آفرینش خواهند شد که شامل استفاده از مقدمات به صورت تک تک یا گروهی خواهد بود و زمان آن فصل پاییز است. آفرینش سه مرحله دارد و هر مرحله یک فصل کاری زمان می طلبد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به دبیرخانه جشنواره در بلوار کشاورز, بعد از بیمارستان ساسان, نبش خیابان شهید دایمی, سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران, طبقه نهم و یا از طریق شماره تلفن های ۸۸۹۸۱۶۷۵_۹۶۶۵۳۵۴۵ در این دوره های آموزشی ثبت نام کنند.

505502

کد خبر: 653328

وب گردی

وب گردی