مصاحبه منتشر نشده با «حبیب» در چهارمین شماره ماهنامه «دیار»

چهارمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی «دیار» پنجشنبه 27 خرداد در پیشخوان مطبوعات قابل دسترس است.

به گزارش ایسکانیوز، چهارمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی «دیار» که شامل گفتگوهایی با مسئولان دولتی، ستاره‌های سینما، تئاتر، چهره‌های فرهنگ و اقتصاد است روی دکه می‌رود.

«دیار» در پرونده ویژه این شماره خود دیدارهای پسا برجامی دکتر حسن روحانی را با روسای جمهور کشورهای دنیا بررسی کرده است. گفتگو با معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست، وزیر ارتباطات، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهورو حسین راغفر از بخش‌های خواندنی این شماره «دیار» است. همچنین در این شماره گزارشی آماری از وضعیت کرسی‌های سبز پارلمان در دهمین مجلس شورای اسلامی منتشر شده است.

این ماهنامه در بخش سینمایی، سراغ دو ستاره موفق سینمای ایران «رضا عطاران » و «ویشکا آسایش» رفته است. این دوهنرمند در مصاحبه مفصل با «دیار» درباره کارگردانی، بازیگری، نقش آفرینی های متفاوتشان در سینما و تلویزیون و تجربه بازیگری و کارگردانی در فیلم جدید رضا عطاران « دراکولا» گفتگوی متفاوتی انجام داده‌ اند.

آخرین مصاحبه منتشر نشده زنده یاد حبیب محبیان را نیز می توانید در این شماره دیار بخوانید. مصاحبه با مصطفی و محسن کیایی، ریما رامین فر، محمد حسین لطیفی، محمد رحمانیان و علی زند وکیلی از بخش‌های دیگر چهارمین شماره «دیار» است.

همچنین در این شماره دیار می توانید میزگرد سینما و سیاست با حضور صادق زیبا کلام، کمال تبریزی و حبیب رضایی و گفتگو با احسان شریعتی و داریوش ارجمند به بهانه سالگرد درگذشت دکتر علی شریعتی را بخوانید.

گفتگو با مایکل فاسبندر بازیگر فیلم استیو جابز، پرونده جشنواره کن و فیلم فروشنده، پرونده شبکه نمایش خانگی، پرونده مهاجرت خوانندگان ایرانی به خارج از کشور و لیگ قهرمانان فوتبال اروپا از دیگر بخش‌های سومین شماره ماهنامه دیار است.

گزارش تصویری این شماره ماهنامه نیز به روایت تصویری درباره جنون تاتو اختصاص یافته است.

ماهنامه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی دیار به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی احسان دلاویز و سردبیری پیام مومنی منتشر می‌شود.

502502

کد خبر: 653345

وب گردی

وب گردی