همسر اوباما: می‌خواهم به زندگی عادی برگردم

میشل اوباما در تشریح برنامه‌های زندگی‌اش پس از پایان ریاست جمهوری همسرش، فاش کرد که در ابتدا برای خرید به فروشگاه «تارگت» می‌رود و در یک پارک عمومی می‌نشیند!

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، میشل اوباما سه‌شنبه شب در نشست وضعیت زنان در کاخ سفید گفت که قصد دارد به زندگی عادی بازگردد. او صادقانه درباره احساس خود در زمانی که مالیا و ساشا، دخترانش برای اولین بار با سرویس مخفی به مدرسه رفته‌اند، سخن گفت.

میشل اوباما سخنان خود را در ابتدا با گرامیداشت یاد قربانیان کشتار اورلاندو آغاز کرد. او گفت: «الان زمان متحد شدن و دوست داشتن یکدیگر است.» میشل سپس درباره ورود اوباما به کاخ سفید برای اولین بار سخن گفت و توصیف کرد که چقدر مفتخر بوده است. او همچنین به یاد آورد که به همسرش گفته فردی «قابل اعتماد» در دوران ریاست جمهوری باشد.

همسر باراک اوباما همچنین گفت که «به مردم از همان ابتدا گفتم که باراک اوباما همان کسی است که می‌گوید.» میشل درباره دخترانش هم گفت: «هنوز هم وقتی یاد روز اولی می‌افتم که دخترانم را با سرویس مخفی به مدرسه فرستادم، گریه‌ام می‌گیرد. رفتن آنها را تماشا می‌کردم و به خودم می‌گفتم که من با این بچه‌ها چه می‌کنم؟»

302302

کد خبر: 653383

وب گردی

وب گردی