جوابیه دانشگاه علوم پزشکی  شهید بهشتی به یک خبر

پیرو انتشار گزارشی در خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از شفا آنلاین با موضوع «هشدار درباره افت تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی» این دانشگاه جوابیه ای را ارسال کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، متن جوابیه دانشگاه شهید بهشتی به گزارش شفاآنلاین با عنوان هشدار درباره افت تحصیلی در «دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی» به شرح زیر است: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سال گذشته بر اساس طرح رتبه بندی آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان دانشگاه نخست علوم پزشکی معرفی شد و برای نخستین بار در طول تاریخ تاسیس دانشگاه های علوم پزشکی کشور توانست جایگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران را بگیرد.

این درحالی است که شما به انتشار گفته های بی اساس فردی پرداخته اید که بدون ارایه هیچ شاخص و استناد خاصی مدعی افت تحصیلی و آموزشی شدید در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شده است. لازم به ذکر است این دانشگاه در هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری نینی که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد توانست بیشترین و کینی ترین مقام ها را از حیث برنامه رینی های آموزشی و ارایه فرایندهای بسته در حوزه آموزش پزشکی کشور بدست بیاورد. حتی علی رغم ادعای شخص مصاحبه شوند. در این گزارش در خصوصی افت شدید در رنکینگ ها و تعداد مقالات هم این دانشگاه در طول دو سال گذشته بیشترین رشد علمی را در میان دانشگاههای علوم پزشکی کشور داشته است. بر اساس تازه ترین رتبه بندی لایدن که یکی از معتبرترین نظام های رتبه بندی علمی دنیاست. این دانشگاه در سال جاری با ۳۹ پله ارتقا بیشترین رشد را در بین کل دانشگاه های کشور داشته است. علاوه بر این بیشترین تعداد مجلات نمایه شده ایران در بانک اطلاعاتی آن در سال ۲۰۱۵ نین، متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده است. این درحالی است که شخص مصاحبه شونده بدون هیچ گونه استنادی از کاهش رنکینگه تعداد مقالات و کاهش انگین، اعضا هیات علمی این دانشگاه سخن گفته است. لازم به ذکر است این گزارش به نقل از فرد مصاحبه شونده حاوی مواردی است که عملا تهمت و اشاعه ادعاهای کذب در خصوص رییس این دانشگاه محسوب می شود که قطعا پیگیری حقوقی آن برای ایشان محفوظ خواهد ماند.

۲۰۱۰۲

کد خبر: 653431

وب گردی

وب گردی