پیام تبریک میرساردو به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

سرپرست واحد گرمسار در پیامی بیست و هشتمین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، را به اساتید، کارکنان و دانشجویان تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن کامل پیام دکتر طاهره میرساردو به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

26 خرداد ماه، بیست و هشتمین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را به استادان و دانشجویان و کارکنان زحمتکش این واحد دانشگاهی و مردم شریف و ولایت مدار شهرستان گرمسار تبریک و تهنیت عرض نمایم.

اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار که یکی از شاخه های پر ثمر درخت تنومند و سرسبز انقلاب اسلامی است، افتخار می کنیم که در طول 28 سال فعالیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی توانسته، نقشی موثر در تعلیم و تربیت جوانان فرهیخته میهن اسلامی مان داشته باشد.

اینجانب امیدوارم در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده، همگام با اهداف دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم در عرصه فعالیتهای آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی و کارآفرینی ،نقشی موثر در تعلیم و تربیت جوانان فرهیخته میهن اسلامی مان داشته باشیم و درفضای مساعدکشور همراه با دیگر نهادها درجهت توسعه و پیشرفت این مرزو بوم تلاش کنیم.

در پایان از آیت الله‌هاشمی رفسنجانی، رییس محترم هیات امناء وجناب آقای دکتر میرزاده ، ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی که تلاشهای وافری را در توسعه کمی و کیفی روز افزون خانواده بزرگ دانشگاه در جای جای ایران اسلامی دارند، تشکر نموده ، توفیقات روز افزون همه بزرگواران را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم وبرای دانشجویان و دانش آموختگان، اساتید و کارمندان خدوم این دانشگاه آرزوی توفیق دارم.

دکتر طاهره میرساردو

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

20101

کد خبر: 653484

وب گردی

وب گردی