فرمانده نیروی انتظامی: امنیت سرمایه گذاری در هر نقطه از کشور را تضمین می کنیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: آمادگی کامل داریم در هر نقطه از کشور که سرمایه گذاران داخلی و خارجی تمایل به سرمایه گذاری داشته باشند، امنیت مطلوب را تامین کنیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی استان ایلام اظهار کرد: البته اکنون نیز امنیت مناسبی در کشور برای سرمایه گذاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای کمک به دولت و مسئولان اجرایی کشور در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب مصمم است، افزود: با انگیزه و آمادگی بیشتر در این عرصه ها آماده همکاری و کمک هستیم.

سردار اشتری یادآور شد: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در کشور همچون همیشه برنامه ریزی کرده و تلاش می کند تا اجازه ندهد احدی فکر تهدید و ایجاد ناامنی در ایران اسلامی را به ذهن خود بیاورد.

وی با اشاره به امنیت مطلوب کشور در همه عرصه ها تاکید کرد: این امنیت به واسطه مجاهدت های نیروهای مسلح، انتظامی و نظامی، قضایی و اطلاعاتی و امنیتی و به برکت خون مطهر شهدای گرانقدر بدست آمده و همه باید برای تداوم آن تلاش و جانفشانی کنیم.

فرمانده ناجا گفت: اگر نگاهی به کشورهای اطراف خود داشته باشیم قدر نعمت امنیت در کشور را بیشتر می دانیم و مصمم می شویم این امنیت مثال زدنی را حفظ و از آن پاسداری کنیم.

سرار اشتری اضافه کرد: امروز پلیس در عرصه های مختلف از جمله مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر و برقراری نظم و امنیت و برخورد با اراذل و اوباش و اشرار و ضد انقلاب پیشتاز است. نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در کشور 12 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است، نیمی از این شهیدان در درگیری با اشرار، ضد انقلاب و اراذل و اوباش به فیض شهادت نایل آمدند تا امنیت در کشورمان حاکم باشد.

وی خاطر نشان کرد: حفظ و تثبیت امنیت و آرامش در کشور برعهده پلیس است و وظیفه حفاظت از ارزش های انقلاب را نیز عهده دار هستیم و مقتدرانه ماموریت های متنوع خود را برای جلب رضایت مندی مردم اجرا می کنیم. با توجه به گستردگی کشور، نوع ماموریت های پلیس نیز متغیر است و برای اثربخشی بیشتر در هر منطقه متناسب با شرایط درصدد ایجاد نظم، امنیت و آرامش هستیم.

فرمانده ناجا سپس با اشاره به اینکه تغییر و جابجایی فرماندهان انتظامی با هدف پیشرفت و شکوفایی انجام می شود، اظهار کرد: البته با این جابجایی ها، ماموریت های پلیس تغییر نمی کند و ما براساس برنامه های از پیش تعیین شده حرکت می کنیم.

سردار اشتری گفت: هر فرمانده جدید که منصوب می شود ادامه کار فرمانده قبلی را که براساس برنامه های تعیین شده است، دنبال می کند البته با انگیزه و توان بیشتر برای اینکه زودتر به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: برخورد خوب و شایسته با مردم، اقتدار همراه با رفعت از جمله برنامه های پلیس در جهت خدمتگزاری به مردم است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری نیز در این آیین اظهار کرد: مقوله امنیت نعمت بزرگی است که بوسیله نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح تامین می شود و همه باید قدر آن را بدانیم و از این بابت شکرگزار باشیم.

آیت الله سید محسن سعیدی گلپایگانی گفت: نیروی انتظامی با حفظ اقتدار و عزت برای ایجاد نظم و آرامش در کشور تلاش می کند ولی باید مردم نیز پلیس را در اجرای وظایف محوله یاری کنند.

وی تاکید کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت، برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی و مجرمان از مهمترین وظایف پلیس برای ایجاد امنیت در جامعه است.

۲۰۲۰

کد خبر: 653562

وب گردی

وب گردی