6.4 میلیون سالمند در ایران خدمات متنوع دریافت می‌کنند

رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان اعلام کرد: در حال حاضر ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات متنوعی دریافت می‌کنند

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، فرید براتی‌سده رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان در نشست بررسی وضعیت سالمندی و الزامات سیاستی در آسیا، با بیان اینکه بهزیستی به عنوان اصلی‌ترین نهاد رفاه اجتماعی در حوزه کودک و نوجوان، زنان و با تاکید خاص بر موضوعات سالمندی ارائه خدمت می‌کند، گفت: شورای ملی سالمندان نیز برای کل سالمندان سیاست‌گذاری کرده است.

رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان با بیان اینکه در حال حاضر ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات متنوعی دریافت می‌کنند، افزود: این خدمات با محوریت توانمندسازی و تحقق سالمندی فعال با مشارکت خود سالمندان ارائه می‌شود.
براساس گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی، وی مراقبت در منزل، خدمت‌رسانی به سالمندان روستایی تحت عنوان CBR و ... را از جمله اقدامات سازمان بهزیستی کشور در حوزه سالمندان عنوان کرد و در پایان یادآور شد: مردم ایران بر دیدگاه حفظ کرامت و همچنین احترام به سالمند معتقدند که این امر جای سپاسگزاری دارد.

20103

کد خبر: 653583

وب گردی

وب گردی