ال جی X mach معرفی شد؛ میان رده درخشان

ال‌جی X Mach نام محصول جدید کمپانی کره‌ای در خانواده‌ی میان‌رده‌های این شرکت یعنی سری X است. ایکس مچ مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی QHD و دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی با ابعاد پیکسل 1.55µm است. این گوشی به تازگی به همراه چند عضو دیگر این خانواده با نام‌های X Power ،X Style و X Max معرفی شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از زومیت؛ ال‌جی به عنوان یکی از فعالان بزرگ صنعت موبایل، تلاش می‌کند تا حضور خود را در بخش‌های مختلف آن حفظ ند. پس از عرضه‌ی سری K گوشی‌های این شرکت که بازار میان‌رده‌ها را هدف قرار داده بودند، سری X نیز با هدف پوشش این بازار معرفی شد. این شرکت به تازگی چند عضو جدید از خانواده‌ی X خود را معرفی کرده است. مهم‌ترین عضو این خانواده X Mach نام دارد و مشخصات آن به تازگی منتشر شده است. یکی از امتیازات بزرگ ایکس مچ، پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی LTE Cat. 9 3CA است که در صورت پشتیبانی اپراتور، می‌تواند سرعت دانلودی در حدود 410Mbps را برای کاربر فراهم کند.

از دیگر مشخصات LG X Mach می‌توان به پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت اشاره کرد. ابعاد صفحه‌نمایش این گوشی ۵.۵ اینچ است و ال‌جی از صفحه‌نمایش IPS Quantom با رزولوشن QHD (۱۴۴۰*۲۵۶۰) در این گوشی استفاده کرده است. طراحی پشتی ایکس مچ حالتی خمیده دارد که کاربر به راحتی می‌تواند گوشی را در دست گیرد. البته صفحه‌نمایش گوشی خمیده نیست و حالتی تخت دارد.

دوربین X Mach با دارا بودن لنز ۱۲.۳ مگاپیکسلی با ابعاد پیکسل 1.55µm برای عکاسی در نور کم بسیسار مناسب است. برای دوربین جلو نیز از یک لنز ۸ مگاپیکسلی استفاده شده اشت. مشخصات دوربین این گوشی بسیار شبیه به هواوی نکسوس 6P است. از لحاظ پردازنده نیز یک پردازنده شش هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. ایکس مچ مجهز به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است. وزن این گوشی ۱۵۰ گرم بوده و ابعادی برابر با ۸.۹ * ۷۶.۵ * ۱۴۹.۱ میلی‌متر دارد. LG X Mach برای عرضه در بازارهای اروپا و آسیا آماده می‌شود و به نظر می‌رسد این گوشی در بازار آمریکا عرضه نشود.

X Power نام گوشی دیگری است که از این خانواده معرفی شده است. این گوشی مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی با کیفیت 720P و پردازنده‌ی مدیاتک MT6735 است. حافظه‌ی رم ایکس پاور ۲ گیگابایت است و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش نیز برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی این گوشی، دارای لنز ۱۶ مگاپیکسلی است و برای دوربین جلو نیز از لنز ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. LG X Power یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری مجهز به فناوری شارژ سریع نیز دارد.

اما اقتصادی‌ترین عضو خانواده‌ی LG X که X Style نام دارد، مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی با کیفیت 720P و پردازنده‌ی ۱.۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۴۱۰ است. این گوشی دارای حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا است. دوربین پشتی ایکس استایل، لنز ۸ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی نیز مجهز به لنز ۵ مگاپیکسلی است. برای تامین انررژی نیز از یک باتری کوچک ۲۱۰۰ میلی‌آمپری در این گوشی استفاده شده است.

در مورد گوشی LG X Max نیز اطلاعات زیادی منتشر نشده است وتنها احتمال استفاده از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر از X Mach وجود دارد.

از مشخصات مشترکی که در این ۴ گوشی ال‌جی وجود دارد می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، حافظه‌ی قابل ارتقا، پشتیبانی از شبکه‌ی 4G، اتصال بی‌سیم WiFi 802.11 a/b/g/n به همراه بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱ اشاره کرد. در مورد تاریخ عرضه و قیمت نیز اطلاعات زیادی منتشر نشده است و تنها عرضه‌ی این گوشی‌ها تا پایان سال جاری میلادی وجود دارد.

۲۰۲۰

کد خبر: 653700

وب گردی

وب گردی