رشیدنژاد: پرفشار عمل نکنیم نتیجه نمی گیریم

مربی تیم کرمان، قهرمان مسابقات انتخابی کاتا گفت: زمان کوتاهی تا رقابت های جهانی اتریش داریم، پر فشار عمل نکنیم نتیجه نخواهیم گرفت.

رشیدنژاد در خصوص تمرین کاتاروها بدون مربی به ایسکانیوز گفت: کاتاروهای دعوت شده به اردو بدون مربی نیستند، تنها سه روز اول را در اردوها بدون مربی سپری کردند و پس از آن با مربیان خودشان تمرین می کنند.برای تیم کرمان هم که تیم اول در انتخابی بود از پورصمدی خواهش کردم و تیم کرمان را به ایشان سپردم به قابلیت های او اعتقاد کامل دارم.
وی تصریح کرد: اردو های سه روزه هیچ نفعی برای اردونشینان نخواهد داشت و برای رسیدن به موفقیت نیاز به اردوهای پر فشار داریم و باید مثل بچه های کومیته برای کاتا هم اردوهای ۸ تا ده روزه در نظر گرفته شود تا به سرمنزل مقصود برسیم با این روش که در پیش گرفته ایم به جایی نمی رسیم و نتیجه نمی گیریم.
وی گفت: انتخابی دوم در اراک برگزار می شود در این انتخابی اکثر تیم ها خط می خورند، ۴ تیم و ۴ نفر در انفرادی باقی می ماند در ادامه در انتخابی سوم، سی تیرماه دو تیم هستند که در اردو باقی می ماند البته هنوز در خصوص نحوه و زمان انتخاب آخر چیزی اعلام نشده است.
رشیدنژاد در ادامه گفت بهترین نتیجه تاریخ کاتای ایران را در سال ۸۲ در مارسی فرانسه بدست آوردیم که نایب قهرمان شدیم آن هم در رده سنی امیدها، در آن زمان بچه ها ۶ ماه در اردو زیر نظر نادربیگی در اردو بودند. در این خصوص به طباطبایی گفتتم و تاکید کردم همین حالا هم شروع کنیم زمانمان کافی نیست، البته از حسن نظر و تلاش طباطبایی تشکر دارم.
وی در خاتمه گفت: در اردو ها از هر سه سبک اصلی شوتوکان، شیتوریو و گوجوریو کاتارو داریم و این حسن بزرگ نشان از پتانسیل و توانمندی مربیان ایران دارد و نباید این مزیت بی استفاده بماند.

606/601

کد خبر: 653759

وب گردی

وب گردی