روایت حسین‌زاده لطفی از ایجاد اتاق اختصاصی برای استادان/ از تاکیدهای دکتر میرزاده و  اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی است

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد اتاق کار اساتید در تمامی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی یکی از تاکیدها و خواسته های رییس دانشگاه آزاد اسلامی است و او اصرار دارد این مهم در واحدهای دانشگاهی که فاقد آن هستند، ایجاد شود.

فرهاد حسین‌زاده لطفی به ایسکانیوز گفت: استادان این دانشگاه دارای اتاق اختصاصی نیستند و درحال فرهنگ‌سازی هستیم تا واحدها اقدام به ایجاد اتاق اختصاصی برای آن‌ها کنند.

او افزود: اکنون برخی از واحدهای این دانشگاه اقدام به ایجاد اتاق برای استادان کرده‌اند اما هنوز تمامی آنها اتاق اختصاصی ندارند.

حسین زاده لطفی گفت: ایجاد اتاق برای استادان از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است و در بازدیدهایی که صورت می‌گیرد به معاونان آموزشی و روسای واحدها تاکید می‌شود تا در این راستا برنامه‌ریزی کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ایجاد اتاق اساتید در تمامی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی یکی از تاکیدها و خواسته های رییس دانشگاه آزاد اسلامی است و او اصرار دارد این مهم در واحدهای دانشگاهی که فاقد آن هستند، ایجاد شود.

او در ادامه گفت: البته باید به این موضوع توجه کرد که در این راه ممکن است چون این موضوع با مسائل عمرانی همسو است، کمی تاخیر در ایجاد اتاق های اساتید به وجود آید و حتی شاید مقداری هم زمان بر باشد. اما در خیلی از واحد های ما که جامع هستند اتاق اساتید به وجود آورده اند و واحدهایی هم که این کار را عملی نکرده اند، طبق برنامه ان شاالله در سال 95 تمام اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی دارای اتاق اختصاصی کار شوند.

20101

کد خبر: 653761

وب گردی

وب گردی