علیرضا مجلل مهمان «بیگانه» شد

نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه شامگاه 27 خرداد ماه در حالی به صحنه رفت که حضور یکی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر ایران،شب ویژه‌ای را برای مخاطبان رقم زد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه که این روزها با استقبال قابل توجه مخاطبان در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر رو به رو شده در حالی پنجشنبه شب 27 خرداد ماه میزبان تماشاگران بود که علیرضا مجلل هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر بعد از سال‌ها دوری از کشورمان به همراه رویا تیموریان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از مهمانان ویژه این نمایش بودند.

مسعود دلخواه کارگردان نمایش «بیگانه» بعد از پایان نمایش ضمن تقدیر از حضور علیرضا مجلل و رویا تیموریان برای حضور در این اجرا گفت: امروز در خدمت دو هنرمندی از عرصه بازیگری تئاتر هستیم که وقت زیادی از عمر پربار خود را صرف بازی در نمایش‌های ارزشمندی کردند که برای همه اهالی تئاتر افتخاری بزرگ است و بنده و گروه اجرایی نمایش بسیار خوشحالیم که در این شب میزبان این دو هنرمند برگزیده تئاتر ایران هستیم.

نمایش «بیگانه» نوشته آلبرکامو و کارگردانی مسعود دلخواه نیز هر روز ساعت 21 با مدت زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان در تالار چهارسو به صحنه خواهد رفت.

رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی پور، علی زرینی، حمیدرضا هدایتی، ناصر عاشوری، محمد رضا ترابی، هومن رستگار، افسون دلخواه،سارا نجفی، صادق حیدری، محمد مهدی شاهی، آریا توسلی، حمیدرضا نقره دوست، شفق خانی، علی دولت یاری و شیوا بیرانوند بازیگران این اثر نمایشی هستند.

502502

کد خبر: 653829

وب گردی

وب گردی