مثلث آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی در  برابر اسلام فساد می‌کنند

خطیب جمعه تهران گفت: همه جهان اسلام چه شیعه و چه سنی می دانند که پول سعودی، سیاست گذاری صهیونیست ها و قدرت آمریکا یک مثلث شوم را تشکیل می دهند. مثلث آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی در برابر اسلام فساد می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران گفت: جهان اسلام چه سنی و چه شیعی بر این مساله توجه دارد چه در یمن و چه در سوریه و چه کشورهای دیگر همه جا پول سعودی ها، سیاست گذاری صهیونیست ها و قدرت آمریکا این مثلث شوم قرار دارد.

وی گفت: دنیای استکبار، خودش را روز به روز نشان می‌دهد و تاریخ هم این اوضاع و احوال را حکایت می‌کند که انقلاب اسلامی و اسلام اصیل به سرعت به پیش می‌رود. اسلام علوی و فاطمی نه اسلامی که عده‌ای به اسم مسلمان و تکفیری به جان مسلمانان افتادند.

آیت الله امامی کاشانی: اینکه انقلاب اسلامی چیست چه عظمتی دارد چگونه باید حفظش کرد و دنیا چگونه برخوردی دارد و با دنیا چگونه باید برخورد کرد، تنها کسی که از همه روشن‌تر در کشور و خارج از کشور تحلیل می‌کند، مقام معظم رهبری هستند. به حق باید گفت مقام معظم رهبری در قله‌ای در جهان قرار گرفته که همه دنیا را می‌بیند و اظهارنظر می‌کنند.

وی افزود: به جوانان و دانشگاهیان و اساتید می‌گویم که قدر مقام معظم رهبری و تفکر این انسان بزرگ را بدانید و اجازه ندهیم که نظرات ایشان در غربت بسر ببرد. نظرات دیگر هم اگر غیر از این باشد غلط است. فرمایشات مقام معظم رهبری باید مطلع قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم وحدت مسلمانان در برابر دنیای استکبار اظهار داشت: همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید در برابر استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی متحد شوند. باید با وحدت بازوی پیغمبر را بگیریم و اجازه ندهیم که دشمنان اسلام، پیامبر و قرآن را به زمین بزنند. تمام جهان اسلام در این باره مسئولند.

201/201

کد خبر: 653866

وب گردی

وب گردی