شوخی کوچکی که باعث قتل شد/تصورنمی‌کردم عکسی که می‌گیریم، آخرین عکس باجناقم باشد

در جریان یک واقعه عجیب که در اصفهان رخ داد مرد جوانی زمانی که می‌خواست با در دست داشتن یک اسلحه شکاری در کنار همسرش عکس بگیرد لوله اسلحه را به شوخی به طرف باجناقش گرفت ولی ناگهان گلوله‌ای شلیک شد و او را به قتل رساند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، مأموران پلیس با دریافت این خبر به محل حادثه رفته و با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که براثر شلیک گلوله کشته شده بود.
هومن که خود را عامل قتل معرفی کرد به پلیس گفت: به‌هیچ عنوان نمی‌خواستم چنین اتفاقی رخ دهد.حتی نمی‌دانستم که داخل اسلحه فشنگ است و من ناخواسته شلیک کردم. او گفت: ما برای میهمانی به خانه یکی از اقوام آمده بودیم وخواهر زنم و شوهرش هم به این میهمانی دعوت شده بودند. بعد از پذیرایی تصمیم‌گرفتیم عکس یادگاری بگیریم اما از آنجا که صاحبخانه تفنگ شکاری داشت، از او خواهش کردم تفنگ را به من بدهد تا با آن عکس بگیرم. عکس‌ها گرفته شد و در پایان برای گرفتن یک عکس من ژستی گرفتم و اسلحه را به طرف باجناقم گرفتم و دستم را روی ماشه‌گذاشتم. من که تصور نمی‌کردم داخل اسلحه، فشنگ باشد، ماشه را چکاندم. اما ناگهان تیرشلیک شد و باجناقم با بدنی خونین روی زمین افتاد. من با او هیچ اختلافی نداشتم و حتی تصورش را هم نمی‌کردم عکسی که می‌گیریم، آخرین عکس باجناقم باشد. سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهم جوان پس از بازسازی صحنه جرم با قرار بازداشت موقت و برای کشف حقیقت راهی بازداشتگاه شد.

20106

کد خبر: 653992

وب گردی

وب گردی