حکیمی پور: در دولت یازدهم خبری از اختلاس های میلیاردی نیست

دبیر کل حزب اراده ملت، انتشار فیش حقوقی چند نفر در برخی رسانه ها را جنجال رسانه ای جناح مقابل دولت دانست و گفت: انتشار این فیش ها موضوعیتی ندارد چرا که دولت با تاکید از همه دستگاها خواسته است تا نسبت به دریافت های غیر متعارف برخورد شود .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا،احمد حکیمی پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: در دولت گذشته شاهد اختلاس ها ودست درازی های فراوانی به بیت المال بودیم که به بهانه دور زدن تحریم ها و به نام ملت و به کام خودشان وام های کلان دریافت کردند وعودت داه نشد.


وی درباره فیش های حقوقی یادآور شد:انتشار این فیش ها موضوعیتی ندارد چرا که دولت با تاکید از همه دستگاها خواسته است تا نسبت به دریافت های غیر متعارف برخورد شود .


وی ادامه داد: البته بخشی از دریافتی ها در قالب شرکتها وسازمانها طبق اساسنامه آنها پرداخت می شود و دارای ضوابط خاص است که در تعاریف پرداخت نظام هماهنگ نیست بنابراین طرح چنین موضوعات قابل قبول نمی باشد وعملا از دست دولت خارج است.


دبیر کل حزب اراده ملت اظهارداشت: چنین اقداماتی نشان می دهد که جناح مخالف دولت بهانه ای برای زیرسئوال بردن عملکرد دولت ندارد و به چنین اقداماتی دست اندازی می کند.


حکیمی پور با اشاره به تاکید رییس جمهوری در مراسم افطاری رهبر معظم انقلاب با مسئولان نظام مبنی بر برخورد با پرداخته های غیر متعارف، گفت: انتشار فیش های حقوقی به نوعی فریب افکار عمومی است اگر چه باید دولت نقد شود و عملکردش شفاف باشد و اگر اقدام ناحقی صورت گرفته باشد با آن برخورد صورت گیرد اما جنجال رسانه ای وبرهم زدن آرامش و آسایش مردم اقدام درستی نیست .


وی افزود: به نظر می رسد مخالفان دولت با توجه به اقدامات مثبت دولت در امور اقتصادی به نوعی به دنبال مخدوش کردن فضا و ناامید کردن مردم هستند که چنین اقداماتی به صلاح کشور نیست چراکه دولت و جامعه در شرایط فعلی نیازمند آرامش هستند.


این فعال سیاسی اظهار داشت:چنین اقداماتی در جهت مقابله با اقدامات مثبت دولت در ثبات اقتصادی و تورم است چرا که در سال آخر دولت دهم شاهد بودیم که قیمتها به یکباره رشد فزاینده داشت ولی جناح مخالف دولت به گونه ای ناجوانمردانه عمل می کند.


دبیر کل حزب اراده ملت تصریح کرد: این جنجال های رسانه ای به منظور هدف قراردادن آینده دولت امید، جامعه را آسیب می زند و نه تنها به حل مشکلات اقتصادی کمکی نخواهد کرد، موجب آسیب رساندن به فضای اقتصادی کشور خواهد شد .

203/201

کد خبر: 654122

وب گردی

وب گردی