ملی‌پوشان نیازی به تست پزشکی ندارند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که بازیکنان دعوت شده به تیم ملی تحت نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال هستند و نیازی به تست پزشکی ندارند.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا بهروان به سایت رسمی سازمان لیگ گفت: بازیکنان دعوت شده به تیم ملی زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بوده و نیازی به تست پزشکی ندارند.

وی افزود: با توجه به برهه زمانی حساس و مهمی که برای تیم ملی کشورمان وجود دارد، لازم است که باشگاه‌ها با تیم ملی تعامل بیشتری داشته باشند. همچنین از باشگاه‌ها مخصوصاً باشگاه‌هایی که تعداد بازیکن بیشتری در تیم ملی دارند و همچنان همکاری و همراهی لازم را با تیم ملی کشورمان دارند، تشکر و قدردانی می کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار داشت: طبق نامه‌ای که قبلا به باشگاه‌ها ارسال شده، اطلاع داده‌ایم که تمامی بازیکنانی که در خدمت تیم ملی هستند زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بوده و نیازی به تست پزشکی ندارند. در ضمن با توجه به اینکه این بازیکنان در اردوی قبلی تیم ملی حضور داشته‌اند، توصیه می‌شود برای حفظ سلامت این بازیکنان تا پایان خردادماه به استراحت غیر فوتبالی بپردازند.

گفتنی است، برانکو ایوانکوویچ امروز (شنبه) از غیبت بازیکنان ملی‌پوش خود در تست پزشکی انتقاد کرده بود و صحبت‌هایی نیز علیه کارلوس کی‌روش انجام داد.

604/602

کد خبر: 654229

وب گردی

وب گردی