مراسم هفتم حبیب محبیان برگزار شد/نوربخش:حبیب هنرمند مظلومی بود

صبح امروز مراسم هفتم حبیب خواننده کشورمان در تهران با حضور پر رنگ مردم و هنرمندان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم هفتم حبیب محبیان، خواننده ایرانی صبح امروز در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد. این مراسم در حالی برگزار شد که هنردوستان در مقابل مسجد تجمع کرده بودند و عکس حبیب را در دست داشتند و اکثر آهنگ های نامی این خواننده فقید را با هم می خواندند. خیابان های اطراف مسجد پر از جمعیت مردمی بود که برای دیدن این مراسم ایستاده بودند.

حمیدرضا نوربخش، مدیر عامل خانه موسیقی در این مراسم حضور داشت. از دیگر چهره هایی که حاضر بودند می توان به مهدی یراحی، امیر تاجیک،سعید شهروز، خانواده مرتضی پاشایی و غیره اشاره کرد.

حمیدرضا نوربخش در این مراسم گفت: حبیب هنرمند نجیب و فرهیخته‌ای بود و از هنرمندانی بود که در طول زندگی هنری‌اش به ابتذال کشیده نشد، او مسیر مشخص خود را پیدا کرده بود و آرام و بی حاشیه در طول این مسیر حرکت می‌کرد و همیشه مفاهیم خاصی در هنرش متجلی بود. حبیب در حوزه موسیقی پاپ مشغول فعالیت بود اما موسیقی پاپی که از مبنا و یک تفکر برخوردار بود.

نوربخش ادامه داد: حبیب در طول دوران فعالیتش هنرمند بسیار کم حاشیه‌ای بود و چند سال پیش با وعده‌هایی که در دولت قبل داده شد به ایران بازگشت اما متاسفانه این وعده‌ها عملی نشدند، او هنرمند مظلومی بود و ما از اتفاقی که برای او افتاد متأسفیم.

وی ادامه داد: حبیب در طول دولت جدید درخواستی برای مجوز ارائه نداد. در هر حال رفتن او برای جامعه موسیقی ضایعه بزرگی بود، ما هم هنگامی که ایشان فوت کردند مدام پیگیر این بودیم که ایشان را در تهران تشییع کنیم اما متاسفانه این امر محقق نشد و او در محل سکونتش دفن شد البته مردم در همان جا هم با حضور پررنگشان مراسمی باشکوه را برگزار کردند و نشان دادند که همیشه حامی هنرمندانشان هستند.

حبیب محبیان خواننده موسیقی پاپ جمعه 21 خرداد در سن 63 سالگی در رامسر بر اثر ایست قلبی درگذشت.

505502

کد خبر: 654522

وب گردی

وب گردی