تهران - ایسکانیوز: صمد مرفاوی بعد از بازی با پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد.

علی دایی از نمایش تیمش بعد از چند هفته نبردن راضی بود و مرزبان اعتقاد دارد خیلی از تیم‌های لیگ دنبال راه شکست پدیده هستند.

صبا 0-2 پرسپولیس

علی دایی - سرمربی پرسپولیس

کل مجموعه ما تحت فشار بود؛ هم از دوست و هم از رقیب. موقعی که نمی‌توانیم انتظارات مردم را برآورده کنیم همه می‌توانند انتقاد و حمله کنند. کاش دوستان ما و آنهایی که پرسپولیس را دوست دارند و پرسپولیسی هستند به ما کمک کنند. یک بچه 7ساله هم می‌تواند انتقاد کند. بازیکنان جوان را به تیم تزریق کردیم و از هواداران می‌خواهم که به ما کمک کنند. در همه دنیا این اتفاق می‌افتد؛ یک تیم در اول فصل خوب نیست اما بعد خوب می‌شود.

صمد مرفاوی سرمربی صبای قم بخاطر طولانی شدن کنفرانس مطبوعاتی دایی ناراحت شد و در نشست خبری شرکت نکرد.

پدیده مشهد 3-0 راه آهن

علیرضا مرزبان - سرمربی پدیده مشهد

فوتبال ما یک نمایش مدرن از قدرت‌ بدنی بالا و بازی ترکیبی بود که منجر به برتری پدیده شد. همیشه گفته‌ام که داوران غرض ندارند، ضمن اینکه نباید به مردم این احساس را بدهیم که نتایج از جای دیگری رقم می‌خورد. به این تیم افتخار می‌کنم. این روزها شکست دادن پدیده برای همه تیم‌ها تبدیل به مسئله شده است.

حمید استیلی - سرمربی راه آهن

کلاً در خط دفاع پراشتباه بودیم و مشکل داشتیم که باید این اشتباهات را به سرعت ترمیم کنیم. 6 هفته از مسابقات می‌گذرد. بازیکنانم هیچ پولی نگرفته‌اند و این‌طوری کار سخت می‌شود. همین موضوع شرایط ما را سخت کرده و فعلاً مجبوریم با روزمرگی اوضاع را سر کنیم.

ملوان 1-1 استقلال خوزستان

عبدالله ویسی - سرمربی استقلال خوزستان

در پنج بازی گذشته و حتی امروز داوران موقعیت 50 - 50 را علیه ما سوت می‌زدند، پنالتی علیه ما گرفتند و پنالتی‌ای که حق‌مان بود را اعلام نکردند، به نظر من یک پیرزن کور هم می‌تواند در مورد داوری امروز و اشتباهاتش حرف بزند. من دیگر در این خصوص صحبتی نمی‌کنم.

نصرت ایراندوست - سرمربی ملوان

من به بازیکنان نگفته بودم در بازی امروز از سانتر استفاده کنند اما بازی ناخودآگاه به این سمت رفت. اگر همین حالا مرا برکنار کنند مشکلی ندارم. امروز می‌برم، فردا می‌بازم و بلافاصله برخی تماشاگران شعار می‌دهند که «ایراندوست حیا کن ملوان را رها کن» چرا شرایط باید اینگونه باشد؟ من پاسخ این سؤال را می‌دانم اما نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم.
کد خبر: 65469

وب گردی

وب گردی