مربی پرسپولیس: مودریچ و مانجوکیچ شاگردانم بودند/ دایی و کریمی را می شناسم

مربی پرسپولیس گفت: بازیکنان بزرگی را پرورش دادم و مانجوکیچ و مودریچ شاگردانم در تیم ملی بودند.

استره تن سوچ در گفت و گو با ایسکانیوز گفت:باید اشاره کنم که کمک مربی برانکو در پرسپولیس هستم و از انتخاب سرمربی این تیم خوشحال هستم.امیدوارم بتوانم به این تیم بزرگ کمک کنم.

وی در خصوص سابقه فوتبالی اش افزود:در دینامو زاگرب فوتبال بازی کردم و هنوزم که هنوز است راهنمای فدراسیون فوتبال کرواسی هستم.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:در فدراسیون فوتبال کرواسی تمام بازیکنان از 13 سالگی زیر نظر من کار کرده اند و با تیم های مختلف 27 قهرمانی بدست آورده ام. حدود 35 در صد از بازیکنانی که زیر نظر من بودند در تیم های مطرح کرواسی و تیم های اروپایی توپ می زنند.

تن سوچ تاکید کرد:از جمله بازیکنانی که زیر نظر من کشف و رشد کرده اند می توانم به مودریچ، مانجوکیچ، چورلوکا، بادلی، پریشچیچ و این نفرات بازیکنانی بودند که من انتخاب کردم.

مربی پرسپولیس در خصوص تیم هایی که در سال های اخیر تحت هدایتش بوده اند ، گفت: در سال 2010 در تیم دینامو مربی بودم و در سال های اخیر تیم ب دینامو را هدایت کردم و از لیگ دو تیم را به لیگ یک آوردم و سال قبل هم لوکوموتیو را هدایت کردم.

سوچ اظهار داشت: از دعوت برانکو استقبال کردم چون او جزو بهترین مربیان است و همانطور که می دانید مربیگری آکادمی باشگاه پرسپولیس هم با تشخیص طاهری برعهده من است.

وی گفت:تمامی بازیکنان ایرانی را می شناسم که از جمله آنها می توانم به دایی، مهدوی کیا، کریم باقری و علی کریمی اشاره کنم و البته باید بگویم که از دربی و حواشی آن هم با خبر هستم.

603/602

کد خبر: 654844

وب گردی

وب گردی