عباس زاده: پرسپولیس با من تماسی نگرفته/ من آماده بازگشت به جمع سرخ پوشان هستم

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: از شرایطی که برای کاوه رضایی پیش آمده اطلاعی ندارم ولی فکر نمی کنم پرسپولیس از این مورد متضرر بشود.

به گزارش ایسکانیوز، با منتفی شدن حضور کاوه رضایی اکنون پرسپولیس که مهدی طارمی و جری بنگستون را هم از دست داده فعلا مهاجم نوک ندارد و علی علیپور به عنوان مهاجم کاذب تنها مهاجم این تیم محسوب می شود.

برانکو ایوانکوویچ وعده داده یک فوروارد کروات به پرسپولیس می آورد اما به نظر می رسد حتی با حضور مهاجم خارجی هم قرمزها در خط حمله با مشکل مواجه شوند خصوصا آنکه باید در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان بروند.

پرسپولیس که خط هافبک فوق العاده ای داشت در فصل نقل و انتقالات چند هافبک دیگر جذب کرد تا شاهد ترافیک بازیکن در این خط باشد و به نظر می رسد در سایر خطوط مثل دفاع میانی و فوروارد با دردسر مواجه خواهند شد.

شرایط به گونه ای است که حالا خیلی از هواداران پرسپولیس به یاد محمد عباس زاده پدیدۀ لیگ سیزدهم افتاده اند.

خودش می گوید به شدت آماده است و اگر به تمرین دعوت شود، جانش را در همان تمرین اول در زمین می دهد تا خودش را ثابت کند. وی معتقد است که می تواند خلا خط حمله پرسپولیس را به خوبی پر کند.

اظهارات عباس زاده در گفت و گو با روزنامه پیروزی را در ادامه می خوانید:

* از پرسپولیس با تو تماس گرفته اند؟

- نه، چه تماسی؟ امروز (روز گذشته) نمی دانم یک دفعه چه ولوله ایی راه افتاد که پرسپولیس با من تماس گرفته است! البته در این مدت هر جا هواداران من را می دیدند، محبت داشتند و می خواستند که برگردم.

* حالا فکر می کنی با توجه به شرایطی که پیش آمده، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

- هر چه خدا بخواهد. من که آماده ام. در جام شهدای حرم که در مازندران با حضور بازیکنان لیگ برتری انجام شد، برای دومین سال پیاپی آقای گل شدم. محمدرضا خلعتبری و شهاب گردان شاهد بودند. از آنها بپرسید.

* واقعا آماده هستی؟

- وحشتناک آماده هستم. خدا وکیلی شرایطم خیلی خوب است. یک درصد بشود که به تمرین پرسپولیس بروم، همان تمرین اول جانم را در زمین چمن می گذارم تا به همه ثابت شود من تمام نشده ام.

* با جدایی مهدی طارمی و عدم موفقیت در جذب جانشینی مناسب، حالا اگر واقعا آماده باشی، می توانی جای او را پر کنی؟

- به مهدی تبریک می گویم. شنیدم که با یک تیم یونانی به توافق رسیده. مهدی واقعا لیاقت بازی در بهترین تیم های اروپایی را دارد. خیلی خوشحالم که دوست خوبم به فوتبال اروپا می رود. موفقیت او باعث سربلندی و خوشحالی ما هم هست.

* چطور متوجه این موضوع شدی که پرسپولیس به تو پیشنهاد داده؟

- در صفحات اجتماعی متوجه شدم. اما خب کسی از باشگاه با من تماس نداشته است.

* کاوه رضایی هم پس از دو هفته سرکار گذاشتن مسئولان نقل و انتقالات پرسپولیس به استقلال رفت؟

- خب من چه بگویم؟! او بازیکن قابلی است. اما من از شرایطی که پیش آمده اطلاعی ندارم. بنابراین حرفی هم در این مورد نمی زنم. تنها می توانم بگویم که پرسپولیس همیشه جای بهترین ها بوده است. بزرگانی که هر کدام قسمت مهمی از تاریخ فوتبال ایران را ساخته اند. فکر نمی کنم پرسپولیس از این مورد متضرر بشود.

* حالا چه تصمیمی برای فصل آینده داری؟

- ابتدا از هواداران خوب پرسپولیس که می شود آنها را هم قسمت مهمی از تاریخ پرسپولیس دانست، به خاطر حمایت های شان تشکر کنم. منتظر هستم. پیشنهاداتی هم هست. حالا هر چه که خدا بخواهد.

604/601

کد خبر: 654854

وب گردی

وب گردی