نمایش «سفر به نهایتِ دور» به روی صحنه می رود

نمایش اجتماعی «سفر به نهایت دور» با قالب سورئال-تخیلی از ۲۲ تیرماه در تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تئاترشهر، نمایش «سفر به نهایت دور»، به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی‌اکبری، پس از چند دوره تمریناتِ مختلف،طبق اعلام دست‌اندرکارانش با نگاهی جدید به نمایش‌نامه و تفاوتِ در شیوه‌ی اجرا، طرّاحیِ فضا و تغییرِ برخی از بازیگران (نسبت به اجرای جشنواره‌اش)، آخرین مرحله از تمرینات خود را در تئاتر شهر سپری می‌کند و از ۲۲ تیرماه در سالن چهارسوی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

این نمایش که در بخش تازه‌های تئاتر ایران و مسابقه بین‌الملل (تهران) سی و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر، شرکت کرده بود، کاندیدای بخش بازیگری زن و پوستر و برنده‌ی تندیسِ بهترین طرّاحیِ لباس بوده است، مضمونی اجتماعی در قالبِ فضایی سورئال- تخیلی دارد.

« سفر به نهایت دور» جدیدترین اثرِ گروه فیلم و تئاتر «وَ ناگهان» است و احسان فلاحت‌پیشه طراحی صحنه، نور و لباس، سجاد کیانی آهنگسازی و صدا و روزبه حسینی سرپرستی، دراماتورژی و مشاور کارگردان، نمایش را بر عهده دارند.

همچنین در این نمایش خسرو شهراز، مجید آقاکریمی، آرش فلاحت‌پیشه، محمدرضا مالکی، مسیح کاظمی، مهدی نصرتی، بهناز نادری، کامبیز مُنصف، لادن نازی، حمید خوش‌نویس، سحر حق‌شناس به ایفای نقش می‌پردازند. از دیگر عوامل نمایش می‌توان به مازیار تهرانی طراح پوستر و بروشور، حسام حیدری طراح گریم، مرتضا حقیقت‌بیان مدیر اجرایی، سعید زارع دستیار و برنامه‌ریز و زینب لک مدیر رسانه و ارتباطات اشاره کرد.

نمایش «سفر به نهایتِ دور»، از ۲۲ تیر تا ۱۵ مردادماه رأس ساعتِ ۲۰ در سالن چهارسوی تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

505502

کد خبر: 654898

وب گردی

وب گردی