دورهمی خانوادگی در برج میلاد

رئیس شورای شهر تهران گفت: برج میلاد تهران جایی برای دورهمی خانوادگی است که در این شبها فرصت خوبی در قالب جشنواره رمضانی شهر خدا به منظور جمع شدن خانواده‌ها ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، مهدی چمران شب گذشته از بخش‌های مختلف جشنواره رمضانی شهر خدا برج میلاد بازدید کرد و با اشاره به امکانات گسترده در جشنواره شهر خدا برای عموم مردم گفت: کارهای ارزنده‌ای در این دوره از جشنواره انجام شده است. فضای این جشنواره بگونه‌ای است که مردم در عین لذت بردن از فضا، می‌توانند به مفاهیم ارزشی و دینی ماه رمضان پی ببرند.

به گفته چمران، آنچه که در این دوره جشنواره بسیار مهم است حضور خانواده‌ها و دور هم جمع شدن آنها در فضای گرم و خوشحال کننده برای همه اعضای خانواده است.

رئیس شورای شهر تهران در پایان افزود: برگزاری بخش‌های مختلف در این دوره از جشنواره در فضای گسترده‌تری بوده است که این یکی از مزیت‌های این دوره است که مردم براحتی در بخش‌های مختلف مانند غرفه کودک، سلامت و سرای تفریحات و سرگرمی رفت و آمد می‌کنند و می‌توانند در مدت زمان بیشتری از این غرفه‌ها بازدیدکنند.

بر اساس این گزارش، ششمین دوره از جشنواره رمضانی برج میلاد تهران از 18 خرداد ماه کار خود را با عنوان "شهرخدا" آغاز کرده است و تا 15 تیرماه این جشنواره از ساعت 20 تا 2 بامداد میزبان علاقه مندان است.

20103

کد خبر: 654905

وب گردی

وب گردی