برانکو پیروز نبرد با کی روش/ برنامه جدید تیم ملی اعلام خواهد شد

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای دلایل لغو اردوی تیم ملی در ارمنستان را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، این فدراسیون اطلاعیه‌ای را در خصوص اردوی تیم ملی صادر کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بر اساس برنامه قبلی سرمربی تیم ملی فوتبال در مسیر صعود تا جام جهانی 2018، سازمان لیگ فوتبال طی نامه شماره 1698/110 در مورخ 11 خردادماه 95 برنامه‌های پیش‌رو را به اطلاع باشگاه‌ها رساند و رسانه‌های گروهی نیز متعهدانه نسبت به پوشش آن اقدام کردند.

اخیراً طی صحبت‌های قابل تأملی که توسط برانکو ایوانکویچ، سرمربی محترم تیم پرسپولیس نسبت به مخالفت به این برنامه‌های از پیش اعلام شده، صورت گرفت و شاهد بعضی مخالفت‌ها از طرف چند باشگاه نیز بوده‌ایم و حتی موجبات نگرانی هواداران ارزنده پرسپولیس که یار همیشگی تیم ملی هستند را فراهم ساخت.

از آنجایی که اجرای برنامه‌های مدون و مصوب تیم ملی در مسیر صعود تا جام جهانی بدون همکاری قاطع و صادقانه همه باشگاه‌ها امکان‌پذیر نیست، لذا با بررسی شرایط موجود در جلسه‌ای که امروز با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون، محمدرضا ساکت، مدیر تیم‌های ملی و کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال تشکیل شد، برنامه تیم ملی لغو و کلیه بازیکنان تیم ملی در اختیار باشگاه‌ها قرار خواهند گرفت و پس از برگزاری جلسات و مذاکرات بعدی، برنامه جدید تیم ملی اعلام خواهد شد.

در این راستا مراتب سپاس از بازیکنان ارزنده تیم ملی و حمایت‌های رسانه‌ها، هواداران خونگرم تیم ملی و باشگاه‌هایی که همکاری‌های لازم را انجام دادند، اعلام می‌شود.

با آرزوی موفقیت برای فوتبال ملی و باشگاهی.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران».

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار بود از فردا اردویی را در ارمنستان برگزار کند که این اردو لغو شد.

604/601

کد خبر: 654920

وب گردی

وب گردی