فرح حبیب: درجه دانشگاه آزاد اسلامی پردیس از واحد کوچک به واحد متوسط ارتقا پیدا کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس از ارتقای درجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس از واحد کوچک به درجه متوسط خبر داد.

فرح حبیب با اعلام این خبر به ایسکانیوز گفت: با عنایت به فعالیت های چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در رابطه با شاخص های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی به ویژه جذب هیئت علمی توانمند و ارزیابی های صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان مرکزی و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان و تأیید و موافقت ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی، درجه واحد پردیس از کوچک به واحد متوسط ارتقاء یافت.

حبیب اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس با گسترش فعالیت ها و اتخاذ تصمیمات و راهکارهای مناسب مدیریتی، برنامه ریزی آینده نگرانه و با تلاش و پشتکار همکاران خدوم و تلاشگر و عنایات ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی به درجه متوسط ارتقاء یافت.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته مقطع دکترای رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس نیز به تصویب وزارت علوم رسید و از مهر ماه آغاز به جذب دانشجو میکند. لازم به ذکر حرکت در مسیر توسعه کیفی در دانشگاه آزاد و تصویب رشته های جدید در دو مقطع دکتری و کارشناسی ارشد، امروزه ضرورتی غیر قابل انکار است.

حبیب ابراز امیدواری کرد: با برنامه های فشرده پیش رو ضمن گسترش رشته های کارشناسی ارشد و بالا بردن توان علمی واحد همراه با ارتقای کیفی فعالیت های علمی و پژوهشی واحد و افزایش فعالیتهای موثر در راستای وظایف ذاتی دانشگاه در آینده ای نزدیک ضمن رشد و بالندگی شاهد تبدیل این واحد دانشگاهی به یکی از واحد های بزرگ و موفق مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

20101

کد خبر: 654966

وب گردی

وب گردی