نسخه هندی فیلم «رد» ساخته می شود

آنیل کاپور قصد دارد نسخه هندی فیلم اکشن «رد» یا «قرمز» را با همکاری یک کمپانی خارجی بسازد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، بازسازی فیلم هندی زبان «قرمز» با همکاری آنیل کاپور بازیگر فیلم «زاغه نشین میلیونر»‌ ساخته می‌شود.

این بازیگر بالیوودی با همکاری کمپانی لاینزگیت نسخه هندی «قرمز» را که با بازی بروس ویلیس و مورگان فریمن ساخته شده بود، تولید می‌کند.

استودیو لاینزگیت و کاپور با همکاری شبکه AKFC این فیلم را توزیع خواهند کرد.

فیلم اصلی «قرمز» که سال ۲۰۱۰ اکران شد، ۹۰ میلیون دلار فروش کرد. به جز فریمن و ویلیس بازیگران درجه یک دیگری از جمله هلن میرن و جان مالکوویچ و کارل اوربان در این فیلم بازی کرده بودند. داستان فیلم درباره یک تیم کماندویی کهنه‌کار بود که با توجه به شرایط جدید، دوباره دور هم جمع می‌شوند. قسمت دوم فیلم با عنوان «رد ۲» نیز سال ۲۰۱۳ ساخته شد.

ساخته شدن این فیلم به زبان هندی نخستین پروژه مشترک لاینزگیت و شبکه ANFC و دومین فیلمی است که این کمپانی پس از ساختن «برادران» که بازسازی یک فیلم آمریکایی به نام «جنگجو» بود، می‌سازد. هزینه تامین گروه سازندگان این فیلم با این دو کمپانی است و قرار است کار تولید فیلم در ماه آگوست(مرداد) کلید بخورد.

کاپور به جز حضور پررنگش در بالیوود در شماری از پروژه‌های هالیوودی نیز حضور داشته است که بازی در «میلیونر زاغه‌نشین»، «ماموریت غیرممکن: پروتوکل شبح» و سریال «۲۴» از جمله آنهاست.

او سال ۲۰۱۳ از تهیه کنندگان ساخت نسخه هندی «۲۴» محصول فاکس برای هند بود. او در نسخه هندی در نقش شخصیت جک باوئر، نقشی که کیفر ساترلند در نسخه اصلی بازی می‌کرد، ظاهر شد.

کاپور معتقدست ساخت نسخه هندی «قرمز» در بازار هند خیلی خوب جواب می‌دهد و ترکیبی از درام، کمدی و اکشن چیزی است که مخاطبان هندی دوست دارند.
منبع: مهر
503502

کد خبر: 654967

وب گردی

وب گردی