دستگیری تبهکارانی که از مسافران زورگیری می کردند

چهار مسافربرنمای خشن که در اجرای توطئه‌ای شوم مرد مسافر را سوار بر خودرویشان ربوده و با کشاندن او به محلی خلوت نقشه سرقت میلیونی از حساب بانکی قربانی را اجرا کرده بودند با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، مرد مسافر از کرج به تهران آمده بود که پس از پایان کارهای اداری‌اش در میدان آزادی منتظر تاکسی ماند تا به کرج برگردد. دقایقی بعد نیز یک خودروی پژوی نقره‌ای رنگ با چهار سرنشین از راه رسید.این مرد که نمی‌دانست چه سرنوشتی در انتظارش است سوار پژو شد و راننده به راه افتاد.همه چیز عادی به نظر می‌رسید تا این که خودرو وارد بزرگراه تهران – کرج شد که ناگهان یکی از سرنشینان، چاقویی از زیر لباسش بیرون کشید و زیر گلوی مرد مسافر گذاشت.

حمیدرضا که شوکه شده بود با تهدید زورگیران مسافرنما یک میلیون و پانصدهزارتومانی را که همراهش بود به دزدان داد اما آنها به این پول‌ها راضی نبودند و پس از سرقت ساعت مچی، انگشتر و گردنبندش در کنار یک دستگاه عابربانک توقف کردند و با تهدید حمیدرضا به مرگ او را مجبور کردند تا از حسابش مبلغ 3 میلیون تومان به شماره کارتی که در دست دزدان بود، واریز کند.تبهکاران مسلح پس از اجرای نقشه شوم‌شان مرد جوان را از خودروی در حال حرکت به بیرون پرتاب کرده و متواری شدند.

مأموران در جریان جست‌وجو برای دستگیری سارقان پی بردند آنها زمانی‌که مسافرشان سوار بر خودرو بوده به پمپ بنزین رفته‌اند و همین سرنخ کافی بود تا تجسس‌های پلیسی وارد مرحله جدیدی شود.

کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته داخل پمپ بنزین موفق به شناسایی خودروی آدم ربایان شدند و با توجه به شماره پلاک پژو، مالک آن خودرو را در عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر کردند.

در ادامه تحقیقات زن جوانی با مراجعه به دادسرا ادعا کرد زمانی‌که قصد رفتن به خانه‌اش را داشته سوار بر همین خودروی پژو شده که راننده با تهدید چاقو، یک میلیون و 500 هزار تومان از او سرقت کرده‌است.

مأموران زمانی‌که با این شکایت روبه‌رو شدند احمد را پیش روی زن جوان قرار دادند که او نیز بلافاصله مرد تبهکار را شناسایی نمود اما احمد ادعای عجیبی مطرح کرد.او در بازجویی‌ها به مأموران گفت: زن جوان – شاکی- دختر موردعلاقه من است که قصد داشتیم با هم ازدواج کنیم اما زمانی‌که متوجه بازداشت من شده برای انتقام‌گیری این ماجرا را مطرح کرده است.در حال حاضر و با توجه به دستگیری سه متهم دیگر پرونده، تحقیقات تخصصی کارآگاهان از مسافربران زورگیر، تحت نظارت بازپرس آرش سیفی، از دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

20106

کد خبر: 655097

وب گردی

وب گردی