نمایشنامه­‌خوانی«آهسته با گل سرخ» در دهمین نشست جشنواره  آثار اکبر رادی

دهمین نشست نخستین دوره­ جشنواره­ نمایشنامه­‌خوانی آثار اکبر رادی به نمایشنامه­‌خوانی «آهسته با گل سرخ» به کارگردانی شایان افکاری اختصاص خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه­ فرهنگی هنری استاد اکبر رادی، دهمین نشست نخستین دوره­ جشنواره­ نمایشنامه­‌خوانی آثار اکبر رادی با نمایشنامه­‌خوانی «آهسته با گل سرخ» به کارگردانی شایان افکاری ساعت 16:45 روز سه‌­شنبه یکم تیر ماه 1395 در سالن مکتب تهران برگزار می‌­شود.

در این نمایشنامه­‌خوانی بهرام سروری­‌نژاد، پوپک داداش ­زاده، اشکان هورسان، امیرحسین باقریان، ترانه کوهستانی و امین جمشیدیان نقش­‌خوانی می­کنند.

بعد از اجرای نمایش­نامه‌­خوانی کاکتوس، نشست تحلیل و گفت‌­وگوی این نمایش­نامه برگزارمی‌شود.

علاقه‌­مندان برای تهیه­ بلیت این نمایش­نامه­‌خوانی نیم­ ساعت قبل از اجرای آن در موسسه­ مکتب تهران حضور داشته­ باشند و بلیت خود را از گیشه تهیه کنند.

نمایشنامه‌­خوانی «آهسته با گل سرخ» در بخش مسابقه­ این جشنواره اجرا می‌­شود.

علاقه‌­مندان برای دیدن این نمایشنامه­‌خوانی و شرکت در این نشست می‌­توانند در تاریخ یادشده به نشانی خیابان کریم­خان زند، خیابان شهید عضدی(آبان جنوبی)، کوچه­ کیوان، شماره­ 8، موسسه­ مکتب تهران مراجعه کنند.

نخستین جشنواره­ نمایشنامه­‌خوانی آثار اکبر رادی به دبیری بهزاد صدیقی، سه‌­شنبه­‌های هر هفته در دو بخش مسابقه و مهمان توسط موسسه­ فرهنگی هنری استاد اکبر رادی و با حمایت موسسه­ مکتب تهران برگزار می‌­شود.

508502

کد خبر: 655102

وب گردی

وب گردی