نقص فنی جیپ،  فرضیه اصلی مرگ بازیگر جوان اعلام شد

اتومبیلی که آنتون یلچین بازیگر جوان را به کشتن داد نقص فنی داشت و به دلیل خطر باید برای بررسی فنی به کارخانه بازگردانده می‌شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ورایتی، یلچین از سال ۲۰۱۵ این جیپ گراند چروکی را می‌راند و این در حالی بود که کمپانی فیات کرایسلر پیش از این اعلام کرده بود امکان دارد سیستم ترمز این اتومبیل پس از پارک مشکل داشته باشد. پلیس امنیت ترافیکی بزرگراه‌ها نیز اعلام کرده بود ۱۴ مورد از راه افتادن خودبه‌خود اتومبیل‌های این کارخانه پس از ترمز مشاهده شده است. این ارگان اعلام کرده بود پس از پارک اتومبیل و پیاده شدن راننده یا مسافران حرکت ناگهانی این اتومبیل می‌تواند خطرآفرین باشد.

این در حالی است که پیکر بی‌جان این بازیگر جوان و موفق در حال پیدا شد که توسط اتومبیل به نرده‌های جلوی خانه‌اش کوبیده شده و گیر کرده بود و فرض بر این است که اتومبیل در سرازیری خیابان پس از توقف خود به خود حرکت و به او اصابت کرده بود.

شرکت خودروسازی فیات‌کرایسلر نیز اعلام کرده است درباره احتمال نقص فنی در این اتومبیل تحقیق می‌کند. این کمپانی خطر وقوع چنین مواردی را برای بیش از یک میلیون خودرو پیش بینی کرده و از دارندگان آنها خواسته بود تا برای بررسی به کمپانی مراجعه کنند.

از ۱۲ آوریل امسال ۲۱۲ تصادف به همین دلیل صورت گرفته و ۳۰۸ مورد ادعای آسیب دیدن اتومبیل بر اثراین مشکل و ۴۱ مجروح حاصل آن بوده است.

در عین حال پلیس اعلام کرده موضوع مرگ این بازیگر در دست تحقیق است و احتمال نقص فنی اتومبیل یکی از مواردی است که در دست بررسی قرار دارد.

در هر حال مقامات رسمی اعلام کرده‌اند برای اظهار نظر قطعی خیلی زود است و باید دلیل این تراژدی به صورت قطعی روشن شود.

خانواده یلچین می‌توانند کمپانی فیات کرایسلر را برای این مرگ دلخراش به دادگاه بکشانند. پیش بینی شده که چنین پرونده‌ای چندین میلیون دلاری خواهد بود.

به گفته کمپانی خودروسازی، این اشتباه احتمالا به دلیل استفاده نادرست رانندگان در استفاده از دنده روی می‌دهد.

یلچین که از کودکی وارد تلویزیون و سینما شده بود با آخرین فیلمش از مجموعه «سفر ستاره‌ای» یا «پیشتازان فضا» ماه دیگر راهی سینماها می‌شود.

منبع: مهر

505502

کد خبر: 655245

وب گردی

وب گردی