نعمت زاده: نظام بانکی به کمک دولت بیاید

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ورود منابع به سمت خدمات نمی تواند فرصت های شغلی پایدار را ایجاد کند، گفت: از نظام بانکی می خواهیم تا به کمک دولت آمده و منابع مالی خود را به سمت اقتصاد ، صنعت ، معدن ، کشاورزی و مسکن سوق دهد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا نعمت زاده روز سه شنبه در نشست مشترک با صاحبان صنایع شهرستان پاکدشت که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در شهرک صنعتی عباس آباد برگزار شد اظهار داشت: از 24 مورد سیاست ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی ، 15 مورد غیر مستقیم و 9 مورد به صورت مستقیم با تولید کنندگان ارتباط دارد.
وی گفت: درون زایی، برون نگری، توجه به اقتصاد دانش بنیان، توجه به توسعه صادرات غیر نفتی، ایجاد تسهیلات، افزایش تولید، افزایش اشتغال، افزایش بهره وری و کاهش شدت مصرف انرژی مواردی از سیاست اقتصاد مقاومتی است که تولید کنندگان با آن مواجه هستند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، کشور به کار و تلاش نیاز دارد و باید با پرهیز از شوخی گرفتن مسائل، مصمم و جدی به سمت رفع مشکلات حرکت کرد.
نعمت زاده افزود: همه افراد وظیفه دارند که کشور را به سمت صنعتی شدن سوق دهند و تا زمانی که کشور صنعتی نشود نمی توان مشکلات اقتصادی را برطرف کرد.
وی گفت: کل جامعه از دانشگاه تا بازار باید در خدمت تولید و صنعت باشد.
نعمت زاده تأکید کرد: برای رفع مشکلات همه باید دست به دست هم بدهند و برای رونق اقتصادی کشور از کالاهای تولید داخل استفاده کنند هرچند در برخی موارد چند درصد از کیفیت آن کمتر باشد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: امروز فضای کشور به سمت کسب و کار و رفع مشکلات تولید کنندگان حرکت می کند و رئیس جمهور و هیأت دولت تلاش دارند تا دغدغه های کشور را برطرف کنند.

604/601

کد خبر: 655256

وب گردی

وب گردی