اسپانیا- ایسکانیوز: در دومين ديدار از گروه A مسابقات جام جهاني بسكتبال در گرانادا اسپانيا دو تيم فرانسه و برزيل به مصاف يكديگر رفتند.

اين ديدار جنجالي بر خلاف تصور با شروع خوب و پرقدرت كشور فرانسه آغاز شد.

در اين ديدار تماشاگران فرانسوي بيش از برزيلي حضور داشتند و از ابتدا تيم ملي كشورشان را تشويق مي كردند. همين موضوع سبب شد تا ملي پوشان فرانسوي بيش از انتظار مقابل برزيلي ها قد علم كنند و نه تنها روند بازي را به دست بگيرند بلكه نتيجه كوارتر اول را ١٨/١١به پايان برسانند.

در كوارتر اول تيم فرانسه با دو تعويض انجام شده در كل دقايق بطور ميانگين  ٥ امتياز از برزيل جلوتر بود تا جايي كه در ٣ دقيقه مانده بازي نتيجه ١٦/٧ به سود فرانسوي زبانان باشد.

در آخرين دقايق كوارتر اول تماشاچيان فرانسوي جو سالن را به دست گرفتند و با ايجاد جنگ رواني براي تيم برزيل همه چيز را به سود خود تمام كردند.

دانك بازيكنان فرانسوي اعصاب سرمربي تيم برزيل را به هم ريخته بود و او براي آغاز كوارتر دوم هشدار جدي به بازيكنانش داد.در كوارتر دوم بازيكنان برزيل به خود آمدند و توانستند نه تنها اختلاف امتياز را از بين ببرند بلكه از فرانسوي ها در ٢ دقيقه باقي مانده با نتيجه ٢٤/٢٦ پيشي بگيرند.

برزيلي ها كه با تغيير سيستم بازي موفق شده بودند با نتيجه ٢٦/٢٨ كوارتر دوم را پيروز از زمين بيرون بيايند، در نيمه دوم موفق ظاهر شدند و با ادامه روند كوارتر دوم،سومين كوراتر را نيز با نتيجه ٤١/٤٦ به پايان رساندند.

و كوارتر اخر يكي از حساس ترين و نفس گيرترين كوارتر اين ديدار بود تا جايي كه هوادارن فرانسوي هم با تشويق پياپي نتوانستند كمكي به تيم ملي شان بكنند و تيم ملي فرانسه با نتيجه ٦٣/٦٥ بازي را برزيل واگذار كرد.
کد خبر: 65526

وب گردی

وب گردی