وزیر اطلاعات : گزارش حقوق‌های میلیونی به زودی اعلام می‌شود/بنده وزیر هم یک سوم این مبالغ را حقوق نمی‌گیرم

وزیر اطلاعات از اعلام گزارش در خصوص حقوق‌های میلیونی توسط وزارتخانه متبوعش و اعلام آن از طریق معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، محمود علوی در حاشیه نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 1 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص عملیات اخیر وزارت اطلاعات اظهار داشت: در مورد این عملیات جلسه‌ای را برگزار کرده و گزارش کاملی را ارائه خواهیم داد ولی هنوز زمان آن نرسیده که قضیه را باز کنیم بلکه در وقت مناسب توضیحات کامل را به مردم ارائه می‌کنیم.

وزیر اطلاعات گفت: در جلسه غیرعلنی امروز در مورد مسائل امنیتی مختلف مباحثی مطرح شد که امکان باز بودن جلسه وجود نداشت.

با تغییر افراد در وزارت خارجه سیاست های خارجی کشور تغییر نمی کند

وی در خصوص تغییرات اخیر وزارت خارجه و این سوال که آیا با وجود این تغییرات، تغییری در سیاست‌های وزارت خارجه ایجاد می‌شود، پاسخ داد: با تغییر افراد سیاست‌ها تغییر پیدا نمی‌کند و این سوالات را باید از آقای ظریف بپرسید.

از کسانی که حقوق های کلان را افشا کردند تشکر می کنیم

علوی گفت: از کسانی که حقوق‌های کلان را افشا کرده‌اند تشکر می‌کنیم چون دولت دستش باز شده و می‌تواند به این موضوعات بپردازد تا پیش از این اگر دولت به این موضوع می‌پرداخت عنوان می‌شد که دولت در حساب‌های شخصی سرک کشیده و وارد مسائل شخصی افراد شده است.

وی ادامه داد: با بیان شدن این موضوع دست دولت باز شد تا برخورد کند و ریاست محترم جمهور نیز دستور قاطعی را به معاون اول داده‌اند و جلساتی نیز تاکنون در این زمینه برگزار شده است که به یاری پروردگار با این مسئله به صورت جدی برخورد می کنیم.

علوی گفت: همانطور که در این دولت با اختلاس‌های 3 هزار میلیارد تومانی، 8 هزار میلیارد تومانی و امثال بابک زنجانی برخورد شده با این حقوق‌های بیش از 200 میلیونی هم برخورد می‌کنیم و این را بدانید که بنده وزیر اطلاعات یک سوم این مبالغ را هم حقوق نمی‌گیرم.

وزیر اطلاعات گفت: از طریق معاون اول ریاست جمهوری گزارشی در مورد حقوق‌های کلان ارائه می‌شود.

203/201

کد خبر: 655295

وب گردی

وب گردی