سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم اعتراض ملی را در پی خواهد داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم باعث افزایش خشم ملت بحرین شده و آل خلیفه را به سمت سرنگونی پیش می‌برد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت ،علیرضا رحیمی، با محکوم کردن سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم از سوی حاکمیت آل خلیفه در بحرین گفت: وقتی حرکت ناپخته سیاسی از سوی دولتی رخ می دهد عواقب آن مستقیما به همان حکومت باز می گردد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم موج خشم جدیدی را در میان ملت بحرین رقم زده که لحظه به لحظه بر آتش این خشم افزوده می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه فضای عمومی بحرین علیه آل خلیفه است، عنوان کرد: آل خلیفه تصور می کرد با سلب تابعیت می تواند فضا را برای برخورد بیشتر با مردم باز کند در حالی که این اقدام باعث نزدیک شدن هرچه بیشتر حکومت بحرین به سمت سقوط است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم اعتراض ملی را در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: سران آل خلیفه باید سرانجام سلب تابعیت های تاریخ را مطالعه کنند و بدانند سلب تابعیت از یک شخص خلاف قانون است و حتی محکومیت بین المللی را نیز به همراه خواهد داشت.

203/201

کد خبر: 655333

وب گردی

وب گردی