دستگیری 58 شکارچی متخلف  و کشف ۱۹ قبضه اسلحه توسط یگان حفاظت محیط زیست فارس در خرداد ماه

۱۹ قبضه اسلحه توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان فارس طی خرداد ماه گذشته کشف شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس در خرداد ماه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس۵۸متخلف را دستگیر کردند .

حمزه ولوی مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: با تلاش و کوشش نیروهای یگان این اداره کل در خرداد ماه تعداد ۵۸نفر متخلف و شکارچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و از این متخلفین ۱۹قبضه اسلحه کشف و ضبط شد.

او گفت: این عملیات در شهرستان های مرودشت، فراشبند، داراب، اقلید، کازرون، زرین دشت، آباده، سروستان، لار، فیروزآباد، لامرد، استهبان، شیراز، پاسارگاد، خرامه، پارک ملی قطروئیه و گشت سیار اداره کل صورت پذیرفت.

مجتبی شکرانه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان فارس نیز گفت: از این متخلفان لاشه۹ راس قوچ ، کل و گراز و ۴ راس بره ،بزغاله و گراز زنده گیری شده و لاشه ۷۴ قطعه کبک و تیهو و ۳۸۲ قطعه پرنده زنده گیری شده شامل طرقه، سهره، مرغ مینا، کبک، دلیجه، بلبل خرما، مگس خوار و...کشف شد.

از این متخلفان لاشه۹ راس قوچ ، کل و گراز و ۴ راس بره ،بزغاله و گراز زنده گیری شده و لاشه ۷۴ قطعه کبک و تیهو و ۳۸۲ قطعه پرنده زنده گیری شده شامل طرقه، سهره، مرغ مینا، کبک، دلیجه، بلبل خرما، مگس خوار و...کشف شد

او همچنین از کشف ۱۹۸قطعه ماهی، چهار هزار متر تور ماهیگیری در استان فارس طی این مدت خبر داد و افزود: در خرداد ماه ۱۵هکتار از اراضی در استهبان و ارژن از متخلفان خلع ید شد و ۲متخلف که اقدام به آنغوذه گیری کرده بودند نیز دستگیر شدند.

105105

کد خبر: 655342

وب گردی

وب گردی