حمایت جامعه مدرسین از  مجاهدت‌های  مردم  بحرین و محکو م کردن سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه‌ای تعرض رژیم آل خلیفه به علما و انقلابیون بحرین و سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان این کشور را محکوم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

جهان اسلام این روز‌ها در تلاطم مشکلات و مسائلی است که توسط استکبار و صهیونیسم بین الملل طراحی شده است و رژیم‌های دست‌نشانده و مرتجع منطقه حامی و مجری این طراحی خطرناک شده‌اند.

جنایت‌ها و خونریزی‌های داعشی‌های وحشی و کودک کشی‌های عربستان سعودی در یمن نمونه‌هایی از اوج فساد و طغیان سربازان استکبار در مواجهه با جریان اسلام ناب و بیداری اسلامی است. اما آنچه در این فجایع و خونریزی‌ها فراموش شده، مظلومیت مردم بحرین در مواجهه و مبارزه با جبهه ظلم وارتجاع است.

مردم مسلمان بحرین این روز‌ها زیر چکمه‌های استبداد سیاه رژیم آل‌خلیفه روزه خود را با درد ورنج واستغاثه به درگاه الهی افطار می‌کنند و از حضور آنها در مساجد و نمازجمعه جلوگیری می‌شود.

علما وانقلابیون بحرین بازداشت؛ و موسسه‌ها و نهادهای مردمی به دلایل واهی تعطیل می‌شوند. در این میان سکوت مجامع بین المللی نیز بر جسارت وظلم حاکمان بر مردم ستمدیده این کشور سرپوش می‌گذارد.

اهانت و هتک حرمت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و سلب تابعیت از این عالم مجاهد و زندانی کردن مردم مظلوم بحرین در پناه حمایت‌های عربستان سعودی و استکبار، اوج استبداد و خفقان را در بحرین نمایان کرده است.

تشدید این فشار‌ها برمردم مسلمان بحرین و ممانعت از انجام عبادت ها و فرایض دینی در مساجد و پایمال کردن حقوق شهروندی و نادیده گرفتن خواسته‌های به حق شهروندانی که به صورت قانونی از این رژیم درخواست می‌کنند؛ نشان از ضعف و درماندگی رژیم دست‌نشانده آل‌خلیفه در برابر حق خواهی و ظلم‌ستیزی مردم انقلابی بحرین دارد؛ خواسته‌ای که ان‌شاءالله با مجاهدت‌های مردم انقلابی و در پناه و نصرت الهی محقق خواهد شد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکومیت تعرض رژیم آل خلیفه به علما و انقلابیون بحرین، حمایت خود را از مجاهدت‌ها و مبارزه‌های مردم این کشور اعلام می‌دارد و از تمام مردم مسلمان و انقلابی و نهاد‌های مردمی می‌خواهد که همچون گذشته به حمایت از مظلومان بر خیزند و نگذارند مظلومیت مردم بحرین فراموش شود.

همچنین به تمام سران دست‌نشانده آل‌خلیفه و آل‌سعود هشدار می‌دهد که پایان تحولات منطقه جز خذلان و نابودی برای شما نخواهد بود و اسلام انقلابی و مقاومت اسلامی پرچمدار عزت واقتدار اسلام در منطقه خواهد شد.

203/201

کد خبر: 655352

وب گردی

وب گردی