میزان شهریه خوابگاه‌های خودگردان استان تهران مشخص شد

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به جلسه‌ای که با حضور روسای مناطق 9گانه تهران و مسئولین صندوق رفاه دانشجویان برای تعیین شهریه خوابگاه‌های خودگردان برگزار شد،گفت: کف و سقف شهریه خوابگاه‌های خودگردان در استان تهران ماهانه 300 تا 600 هزار تومان است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، دکتر به نژاد، با اشاره به مسئولیت خود به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه مادر استان تهران در اعطای مجوز به خوابگاه های خودگردان گفت: تا کنون بیش از 12 درخواست برای کسب مجوز راه اندازی خوابگاه های خودگردان داشته ایم که از این تعداد به حدود 10 خوابگاه مجوز راه اندازی داده شد و یک یا دو درخواست با موافقت رو به رو نشد.

او با تاکید بر اینکه برای اخذ مجوز جهت راه اندازی خوابگاه خودگردان،باید مستنداتی ارائه شود،توضیح داد:افرادی که برای راه اندازی خوابگاه خودگردان درخواست مجوز می‌کنند،باید مستنداتی درمورد بنا،امکانات،شرایط و... ارائه کنند و چنانچه شرایط خوابگاه طبق مستنداتی که ارائه می‌شود مطلوب نباشد،فرد درخواست کننده برای اخذ مجوز باید نواقص را برطرف کند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در ادامه با تاکید بر اینکه مجوزهای صادر شده به مدت یک سال اعتبار دارند، گفت: دانشجویانی که متقاضی خوابگاه‌های خودگردان هستند می توانند با مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویان به نشانی www.swf.ir و مراجعه به بخش سامانه خوابگاه غیردولتی به نشانی www.kg.swf.ir با شرایط و امکانات خوابگاه‌هایی که موفق به کسب مجوز شده‌اند،آشنا شوند و در صورت تمایل اقدام به رزرو و اجاره خوابگاه‌ها کنند.

به‌نژاد در ادامه درمورد اجاره بهای خوابگاه‌های خودگردان نیز گفت:در جلسه‌ای که با حضور روسای مناطق 9گانه تهران و مسئولین صندوق رفاه برای تعیین شهریه خوابگاه‌های خودگردان برگزار شد،کف و سقف شهریه خوابگاه‌های خودگردان در استان تهران ماهانه 300 تا 600 هزار تومان تعیین شد.در واقع استان تهران به سه منطقه جنوبی،مرکزی و شمالی تقسیم‌بندی شده و خوابگاه‌های این مناطق در سه رتبه، رتبه بندی شده‌اند،به عبارتی خوابگاه‌های خودگردان استان تهران به 9 لایه تقسیم شده‌اند و شهریه خوابگاه‌ها از ماهی 300 تومان در برخی مناطق تهران آغاز شده و تا ماهی 600 تومان در مناطق شمالی تهران تعیین شده است.

20104

کد خبر: 655538

وب گردی

وب گردی