واکنش رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر به بازگشت معتادان به هرندی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: ساماندهی و ایجاد مراکز نگهداری و بازتوانی معتادان متجاهر از اولویت بسزایی برخوردار است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سردار محمد مسعود زاهدیان در پاسخ به چرایی بازگشت معتادان متجاهر به محله هرندی گفت: ساماندهی معتادان متجاهر به عنوان اقدامی برخاسته از متن قانون در راستای پاکسازی محلات، توسعه سلامت، امنیت و انتظام اجتماعیمورد مطالبه جدی مردم، مسئولان و در رأس آن مقام معظم رهبری است.

او افزود: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان عملیاتی در این زمینه به همراه دیگر دستگاه های متولی نظیر قوه قضائیه، بهزیستی، شهرداری و ... در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر ورود کرد.

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر ناجا افزود: پاکسازی محله ای همچون هرندی از وجود معتادان متجاهر، اقدام اولیه بوده و بایستی با مداخله موثر متولیان حوزه درمان و بازتوانی اثربخشی آن را تضمین کرد که متأسفانه عدم امکانات لازم و بستر مساعد در این باره یکی از مشکلات جدی ساماندهی موثر پیرامون معضل معتادین متجاهر است.

او تاکید کرد: نیروی انتظامی بارها اعلام کرده که در کسری از هفته قادر به جمع آوری معتادان متجاهر است و در این راستا نیز اقدامات لازم را انجام داده اما ایجاد مراکز نگهداری و درمان معتادان از اولویت به سزایی برخوردار است.

20106

کد خبر: 655562

وب گردی

وب گردی