وودی آلن این بار با کیت وینسلت فیلم می سازد

«کیت وینسلت» بازیگر برنده اسکار انگلیسی به عنوان بازیگر اصلی در فیلم جدید «وودی آلن» مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ورایتی، «وودی آلن» که امسال با فیلم «کافه سوسایتی» جشنواره فیلم کن را افتتاح کرد، با وجود این که در چند ماه اخیر به سبب تکرار اتهامات نسبت به وی در مورد سوء استفاده از دخترش «دایلن فارو» در کانون حواشی بوده، هرگز دست از فیلمسازی برنداشته است و قصد دارد فیلم جدیدش را از فصل پائیز مقابل دوربین ببرد و برای بازیگر اصلی آن «کیت وینسلت» بازیگر برنده اسکار و سرشناس هالیوودی را در نظر گرفته است.

از موضوع فیلم جدید «وودی آلن» همچون همیشه اطلاعی در دست نیست و به جز «کیت وینسلت» که حضورش در این فیلم تقریبا قطعی شده اما هنوز فهرست سایر بازیگران اعلام نشده‌اند.

این اولین باری است که «کیت وینسلت» در فیلمی با «وودی آلن» همکاری می‌کند. این بازیگر هالیوودی تاکنون شش بار نامزد جایزه اسکار شده است و یکبار هم در سال 2008 برای فیلم «کتابخوان» این جایزه را به دست آورده است.

«کافه سوسایتی» جدیدترین ساخته سینمایی «وودی آلن» امسال با بازخورد مثبتی در جشنواره فیلم کن رو به رو شد اما این فیلم بیشتر در سایه جنجال‌های پیرامون اتهامات وارده به این کارگردان کهنه‌کار آمریکایی قرار گرفت، اتهاماتی که همواره از سوی «آلن» رد شده است.

«وودی آلن» طی سه دهه فیلم‌سازی، بیش از 45 فیلم ساخته که با آن‌ها افتخارات و جوایز سینمایی متعددی کسب کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به چهار جایزه اسکار و دو جایزه گلدن گلوب اشاره کرد.

«آنی‌هال»، «صحنه‌های داخلی»، «منهتن»، «خاطرات اکلیلی»، «امتیاز نهایی»، «آلیس»، «ویکی کریستینا بارسلونا»، «گلوله‌های بر فراز برادوی»، «آفرودیت قدرتمند»، «شالوده‌شکن»، «نیمه شب در پاریس»، «تقدیم به رم با عشق»، «یاسمن غمگین» و «مرد منطقی» از جمله ساخته‌های این کارگردان صاحب‌نام سینمای جهان است.
منبع: ایسنا

503502

کد خبر: 655585

وب گردی

وب گردی