تکریم از خانواده شهیدان مدافع حرم در مسجد امام صادق (ع) واحد ورامین - پیشوا

زییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا گفت: خانواده‌های معظم شهیدان نقش بسزایی در ترویج ارزش های اسلامی و تقویت روحیه مبارزه با استبداد و استکبار جهانی دارند و نزد خداوند متعال از درجه بالایی برخوردار هستند.

به گزارش ایسکانیوز، این مراسم که به همت حوزه بسیج دانشجویی و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه و با حضور خانواده معظم شهیدان ، مسؤلین شهرستانی ، اعضاء هیأت رئیسه ، دانشجویان و کارکنان بسیجی واحد برگزار شد ، دکترحسینعلی شیبانی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال آن است که جامعه اسلامی دچار رخوت و سستی و ضعف شود ، اظهار کرد : دشمنان قسم خورده این نظام از همه ابزارشان برای ضربه زدن به مسلمانان استفاده می‌کنند و با این اهداف شوم تلاش می‌کنند اسلام را از بین ببرند و به اضمحلال بکشانند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا گفت : تهاجم نظامی یکی از این ابزارها است که خیلی اوقات سودی نداشته است چرا که مردمی که الگوی آنها سالار شهیدان حضرت حسین‌ بن علی (ع) است، به شهادت برسند و یا پیروز شوند در حقیقت به سعادت رسیده اند و از جنگ نمی‌هراسند.

وی تهاجم شدید رسانه‌ای علیه شهدای مظلوم مدافع حرم با هدف تخریب آرمان‌ها ، تهاجم فرهنگی و عملیات روانی را از ابزارهای دیگر دشمن برای مقابله با اسلام دانست و اضافه کرد : توطئه را از هرجا و هر حنجره ای که باشد باید شناخت و با آن مقابله کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و قرچک با اشاره به اینکه ارزش کار مدافعین حرم را می‌شود از زوایای مختلفی مورد بحث قرار داد عنوان کرد: اگر کسی عزت و اقتدار ایران را دوست دارد باید بپذیرد که برای حفظ آن لازم است در خارج از مرز‌ها نیز هوشیار باشیم تا در داخل امنیت داشته باشیم چرا که عده‌ای کماکان قصد دارند جنگ‌های نیابتی را در داخل ایران به راه بیندازند و موجبات نفوذ گروهک‌های تروریستی را فراهم سازند.

دکتر شیبانی ادامه داد: خانواده معظم شهیدان نقش بسزایی در ترویج ارزش های اسلامی و تقویت روحیه مبارزه با استبداد و استکبار جهانی دارند و نزد خداوند متعال از درجه بالایی برخوردار هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار امیداوری کرد بتوانیم ادامه دهنده راهی باشیم که شهدا با تبعیت از حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در دفاع از ولایت و میهن اسلامی در آن به موفقیت رسیدند و با پاسداری از ارزش های اصیل اسلامی بتوانیم آن را به صاحب اصلی این انقلاب بسپاریم.

در بخش دیگری از این ویژه برنامه همسران شهیدان مدافع حرم به بیان خاطرات و سبک زندگی این شهدا پرداختند و در پایان از خانواده این شهیدان و دانشجویان نمونه بسیجی تجلیل به عمل آورده شد.

20101

کد خبر: 655653

وب گردی

وب گردی