فلاحت پیشه: یک فوریت طرح الزام دولت به مقابله با پدیده ریزگردها با 40 امضا در دست پیگیری است

نماینده مردم اسلام آباد غرب از یک فوریت طرح الزام دولت به مقابله با پدیده ریزگردها در مجلس خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،حشمت‌الله فلاحت پیشه؛ از یک فوریت طرح الزام دولت به مقابله علنی با پدیده ریزگردها در مجلس خبرداد.

وی گفت: در حال حاضر این طرح با 40 امضا در دست پیگیری است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با مفاد طرح بیان داشت: در این طرح برای چند وزارت‌خانه از جمله وزارت‌خارجه و وزارت بهداشت و درمان برای مبارزه با پدیده ریزگردها وظایفی مشخص شده است.

فلاحت پیشه در پایان تأکید کرد: به دلیل اینکه در سال 91 درزمینه پدیده ریزگردها طرح یک فوریتی در مجلس به تصویب رسید و در ادامه در پارکینگ یکی از کمیسیون‌های مجلس جا خوش کرد، منتظریم ببینیم دلیل عدم توجه به این طرح چه بوده است در غیر این صورت به دنبال طرح جایگزین مذکور برای این مسئله هستیم.

این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی کشور باید گزارش عملی در مورد آثار ریزگردها و میزان نارضایتی اجتماعی و حتی سیاسی مردم به صحن مجلس ارائه دهند ، گفت: زیرا واقعیت این است که زندگی ۱۲ میلیون انسان به صورت مستمر به دلیل پدیده ریزگردها با مشکلاتی مواجه شده و این ناظر بر مشاغل نیز می‌شود.

فلاحت پییشه در پایان با انتقاد از هیأت رئیسه مجلس برای اختصاص ندادن یک جلسه مجلس برای پدیده ریزگردها گفت:‌ معتقدم فضای فکری برخی مسئولان با بدبختی های مردم متفاوت است و به همین دلیل روز به روز بدبختی های مردم بیشتر و بی تفاوتی مسئولان روز به روز نیز بیشتر می‌شود.

203/201

کد خبر: 655659

وب گردی

وب گردی