فرشاد عربی:  اینها دلیل نمی شود تمام تلاشم را می کنم

ملی پوش تالوی کشورمان از شرایط سخت مسابقات قهرمانی آسیا گفت و افزود: این ها دلیل نمی شود، تمام تلاشم را می کنم و برای گرفتن مدال می روم.

فرشاد عربی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: اروی بخش تالو از اویل خرداد ماه آغاز شد و حدود 15 روز با بنی طالبی که از سال 2007 تا 2010 سابقه مربیگری تیم بزرگسالان را در کارنامه دارد، تمرین می کردیم، این دو هفته را با یوان مین مربی چینی تیم ملی مشغول تمرین هستیم ، او نکات فنی که از نظرش درچار ضعف هستیم را به ما می گوید و ما هم با ایشان همراهی و تمرین می کنیم تا به آمادگی لازم برای قهرمانی آسیا شهریور ماه برسیم.

وی تصریح کرد: در فرم های نان چوان، نن دائو و نن گوئن برای این دوره از مسابقات در حال تمرین هستم و تقریبا تسلط خوبی روی هر یک از این فرم ها دارم و نمی توانم بگویم در کدام یک بهتر از دیگری هستم.

دارنده شش عنوان قهرمانی جهان در خصوص شرایط اردوها گفت: در خوابگاه مجموعه آزادی پس از بازسازی آن مستقر شدیم، از شرایط و امکانات اردو ها رضایت داریم و شرایط خوبی حاکم است.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا گفت: گاهی اوقات مسابقات قهرمانی آسیا تالو از مسابقات جهانی این رشته سخت تر می شود، کشور های صاحب نامی در تالو هستند که بواسطه سهمیه با تعداد بیشتری حضور دارند و در برخی فرم ها با دو نفر شرکت می کنند یا حریفانمان تجربه بیشتری نسبت به ما دارند. در سال 2008 و2012 چینی ها در فرم من دو شرکت کننده داشتند. البته این ها دلیل نمی شود، تمام تلاشم را بکار خواهم بست تا برای کشورمان مدال آور باشیم.

عربی در ادامه گفت:در تالو هنوز نیاز داریم مربیان چینی وارد شوند حتی به نظرم بهتر باشد از سنین پایه به آموزش بپردازند، باید قبول کنیم که این رشته متعلق به چینی هاست و باید از آنها استفاده کنیم که این اتفاق هم می افتد و در چند سال اخیر همیشه مربی چینی داشته ایم.


606/601

کد خبر: 655679

وب گردی

وب گردی