بهنوش بختیاری  امشب به  "دعوت"  می رود

 در برنامه امشب دعوت که حدود ساعت 15 : 23  پخش می شود، بهنوش بختیاری، لاله اسکندری، غلامرضا صنعتگر و کریم باقری حضور دارند و در کار خیر پیشقدم می شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، محمد جواد عبدالرحمانی یکی از تهیه کننده های این برنامه با اعلام مهمانان برنامه افزود : در برنامه های گذشته هر کدام از مهمان ها با اهدای یک یادگاری به خیریه ی دعوت ، در انجام کار خیر پیشقدم می شود و سه نفر دیگر را هم به این چالش برای انجام کار خیر در ماه مهمانی خدا ، دعوت می کند .

تا کنون عباس جدیدی با اهدای مدال قهرمانی خود ، فرهاد ظریف با هدیه کردن پیراهن تیم ملی والیبال ، کامران تفتی با تقدیم آلبوم موسیقی اش و دیگر هنرمندان ، هر کدام با تقدیم هدیه ای به دعوت این برنامه جواب مثبت داده اند . در برنامه های گذشته شبنم مقدمی ، گلاره عباسی ، علی صالحی ، کامران تفتی ، فرهاد ظریف ، رضا بنفشه خواه و عباس جدیدی مهمان دعوت شده اند و همکاران خود را به چالش دعوت فراخوانده اند .
در یکی از بخش های ثابت برنامه هر شب حجت الاسلام برمایی در گفنگو با مجریان برنامه در مورد ابعاد مختلف انجام کار خیر در ماه رحمت و تاثیرات آن در زندگی دنیوی و اخروی انسان سلسله مباحثی جذاب و کاربردی را برای مخاطبان مطرح می کنند .
عبدالرحمانی با بیان اینکه مهمان های حاضر در برنامه هر کدام مهمان های شب های دیگر را دعوت می کنند، اضافه کرد: از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه اجرای زنده ی هنرمندانی مانند فریدون آسرایی ، مهدی یراحی و بهنام صفوی و پخش همزمان آن از شبکه ی یک است که در نوع خود کاری متفاوت است و در شکل اجرایی برنامه سازی در صدا و سیما تجربه ی جدیدی محسوب می شود .

دعوت جنگ شبانه ی ویژه ی ماه رمضان است که هر شب از ساعت 23:15 به صورت زنده از محل برگزاری جشن برج میلاد به روی آنتن می رود . در این برنامه هر کدام از هنرمندان و ورزشکاران سه نفر دیگر از همکاران خود را به چالش " دعوت "برای انجام کار خیر دعوت می کند . دعوت با فضای مفرح و سرگرم کننده با گفتگوها و اجرای خوانندگان هر شب به مدت 45 دقیقه مهمان خانه های مردم تا انتهای ماه مبارک رمضان است .
گفتنی است این برنامه با تهیه کنندگی مشترک مجتبی کشاورز و محمد جواد عبدالرحمانی در گروه اجتماعی ""شبکه یک"" تهیه شده و با اجرای نیما کرمی و زینب زارع ، در ایام ماه مبارک رمضان ، به جز شب های احیا و شهادت حضرت علی (ع)هر شب تا عید فطر از شبکه ی اول سیما پخش می شود .

508502

کد خبر: 655734

وب گردی

وب گردی