کارگاه آموزشی “راهکارهای ارتقای فرهنگ کیفیت در نظام آموزش عالی"در واحد الکترونیکی

کارگاه آموزشی “راهکارهای ارتقای فرهنگ کیفیت در نظام آموزش عالی” در ساختمان ملاصدرا واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این کارگاه آموزشی که با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۶ خردادماه آغاز شده بود، به مدت پنج روز پذیرای دانشجویان، اعضای هیات علمی، اساتید و کارمندان واحد الکترونیکی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور بود.

در کارگاه آموزشی “راهکارهای ارتقای فرهنگ کیفیت در نظام آموزش عالی” دکتر محسن عامری شهرابی، توسعه فرهنگی را مقدم بر توسعه اقتصادی دانست و معتقد بود که باید جهانی بیاندیشیم و بومی عمل کنیم.

در این کارگاه آموزشی که با استقبال دانشجویان و اساتید همراه بود۱۲۰۰ ثبت نام و در طول دوره به صورت آنلاین در کلاس شرکت کردند که نشان دهنده علاقه و اشتیاق کارمندان و دانشجویان موضوعات فرهنگی است. همچنین مدت کارگاه ۸ ساعت و زمان برگزاری دوره از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در طول ۵ روز برگزاری بود.
واحد الکترونیکی با توسعه زیرساخت ها و ارتقای قابلیت های نرم افزاری توانسته بسیاری از مشکلات آموزش های حضوری را مرتفع کرده و دوره های دانشگاهی و همچنین کوتاه مدت را برای همه علاقمندان برگزار کند.

20101

کد خبر: 655766

وب گردی

وب گردی