نیازآذری: دانشگاه آزاد اسلامی تنها دانشگاهی که با طرحهای سازماندهی شده بیشترین درآمدش از نوع دانش بنیان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر گفت:  با توجه به این نکته که دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه با عظمت و از لحاظ علمی از برند بالایی برخوردار است تنها دانشگاهی است که با طرحهای سازماندهی شده بیشترین درآمدش از نوع دانش بنیان است.

به گزارش ایسکانیوز، کیومرث نیازآذری ضمن قبولی طاعات سمت جدید دکتر ابراهیمیان را به عنوان سرپرست واحد قائم شهر تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد ابراهیمیان بتواند با همکاری و همراهی اساتید و کارکنان واحد قائم شهر آنچه که هدف مقدس دانشگاه آزاد اسلامی است را به مقصد برساند.

وی یکی از اهداف مهم نظام مقدس جمهوری و رسالت اساسی آموزش عالی کشور را فراهم کردن فضاهای آموزشی بیش از نیاز جامعه دانست و گفت: با فراهم نمودن بیشتر امکانات آموزشی و پژوهشی کشور می تواند از دیگر کشورها پذیرش دانشجو داشته باشد.

دبیرهیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: واحد قائم شهر در مهر ماه سال جاری یک پنجم از رشته های دکتری و کارشناسی ارشد استان مازندران دانشجو می پذیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران خودباختگی ،بی انضباطی مالی و مدیران را علت اصلی زیان دهی واحد های دانشگاهی عنوان کرد وافزود: یکی از راههای اصلی نجات واحدها از بحران مالی همدلی و همراهی اساتید و کارکنان با رئیس و اعضاء هیأت رئیسه است.

وی از استانی شدن کد اساتید و اعضاء هیأت علمی واحدهای دانشگاهی در استان مازندران خبر داد و گفت: به زودی کلیه اساتید استان مازندران دروسشان در کل استان تعریف خواهد شد و از اساتید خواست تا با توجه به رشته های تحصیلی خود در خصوص طرحهای پژوهشی و موضوع اقتصاد دانش بنیان فعالیت داشته باشند.

نیازآذری شهریه دانشجو و فعالیتهای درآمدهای غیر شهریه ای را دو منبع در آمد دانشگاه عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با فعالیت های دانش بنیان و اقتصادی بتوانیم دانشگاه را به اهداف خود برسانیم.

وی گفت: طبق برنامه ریزی و توسعه هم اندیشی دانشگاههای استان مازندران مقرر شد کلیه اساتید بعدازظهر چهارشنبه در واحدهای دانشگاهی محل خدمت خود به عنوان حضور موظف و یا تدریس حضور داشته باشند.

نیاز آذری در خاتمه با بیان این نکته که رقابت در واحدهای دانشگاهی بسیار خوب است گفت: توقع داریم اساتید و کارکنان واحد قائم شهر با وجود پتانسیلها و ظرفیتهای موجود همچون گذشته فعالیت کنند تا واحد قائم شهر قطب علمی شمال کشور باقی بماند.

دیدار صمیمی دکتر ابراهیمیان با اعضاء هیأت علمی و کارکنان با حضور نیازآذری دبیرهیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران ،صالحی رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران،اساتید و کارکنان در سالن اجتماعات واحد قائم شهر برگزارشد.

20101

کد خبر: 655861

وب گردی

وب گردی