جانبازی که رگ خوابش را در جبهه گم کرد به «شهر باران» می رود

حاج رجب رشیدی‌نسب جانبازی که رگ خوابش را در جبهه گم کرد مهمان ویژه برنامه رمضانی «شهر باران» شبکه یک می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، ویژه برنامه رمضانی «شهر باران» شبکه اول سیما امشب ۳ تیرماه درهفدهمین ضیافت خود میزبان جانبازی می‌شود که رگ خوابش را در جبهه‌های جنگ تحمیلی گم کرده است؛ جانبازی که در ۳۳ سال گذشته حتی یک شب نتوانسته خواب را در چشمانش احساس کند.

حاج رجب رشیدی‌نسب جانباز ۲۵ درصدی ساکن مشهد همان مرد بزرگی است که بر اثر اصابت ترکش به سرش، رگ خواب خود را از دست داده و با گذشت ۳۳ سال هرگز نتوانسته خواب و آسایش شبانگاهی را تجربه کند.

این جانباز گرانقدر که در سال ۶۱ در منطقه عملیاتی سرپل‌ذهاب به درجع رفیع جانبازی نائل آمده است، مشکل بی‌خوابی خود را در تمام این سال‌ها همچون یک راز در سینه نگه داشت چراکه با تمام وجود ایمان دارد که این کار را در راه خدا انجام داده است و به دنبال مطرح کردن نام خود نیست.

حاج رجب رشیدی‌نسب با حضور در برنامه «شهر باران» امشب ۳ تیر برای اولین بار در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا خواهد کرد تا از ناگفته‌های ۳۳ تحمل درد و رنج بی‌خوابی بگوید.

ویژه برنامه «شهر باران» از تولیدات گروه معارف شبکه اول سیما در ایام ماه مبارک رمضان است که با محوریت مسائل اجتماعی همچون خانواده و شهدای دفاع مقدس، هر شب ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

505502

کد خبر: 655900

وب گردی

وب گردی