سارق حرفه ای  لوازم خانگی منازل  رشت  به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق سابقه دار حرفه ای لوازم خانگی منازل با بیش 24 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، رحیم شعبانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل مسکونی در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تیم تجسس کلانتری 22 قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بررسی سرنخ های برجای مانده از سارق، وی را شناسایی کردند، افزود: سارق سابقه دار که از حضور ماموران در جلوی منزلش مطلع شده بود،از پنجره کوچک انباری متواری شد.

وی با اعلام اینکه متهم پس از مدتی در تعقیب و گریز پلیسی در ترمینال در حالی که قصد داشت با اتوبوس از رشت خارج شود دستگیر شد، بیان داشت: متهم 27 ساله اهل و ساکن رشت که اعتیاد به مواد افیونی دارد پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های فنی پلیسی به 24فقره سرقت از منازل مسکونی، وسایط نقلیه و فروش اموال مسروقه به افراد دور گرد و ضایعات فروشی ها اعتراف کرد.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: در بررسی از منزل متهم اقلامی از قبیل پنج دستگاه دوچرخه، پنج دستگاه دوربین مدار بسته، یک دستگاه چاپگر، یک دستگاه مانیتور، یک دستگاه ترازوی خانگی، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، 11 جفت کفش، یک دستگاه چاپگر، منگنه، شارژر، کیف دستی و چندین قطعه کارت شناسایی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی از شهروندان خواست، نسبت به ایمن سازی و مراقبت از اموال شخصی و منازل خود در مقابل سرقت توجه بیشتری داشته باشند و هر مورد مشکوکی را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

105105

کد خبر: 656005

وب گردی

وب گردی