نقوی حسینی خبر داد: بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از تأسیسات هسته‌ای

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در راستای برنامه های نظارتی کمیسیون امنیت ملی بر اجرای برجام، از بعد از ماه مبارک رمضان، روزهای دوشنبه هر هفته، اعضای این کمیسیون از یک سایت یا تأسیسات هسته ای بازدید می کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت،سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به برنامه ریزی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بازدید از مراکز هسته ای کشورمان و نظارت بر روند اجرای برجام، گفت: بر اساس قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام، این کمیسیون بر روند اجرای برجام نظارت کرده و باید هر 6 ماه یکبار گزارش خود را به صحن علنی مجلس ارائه کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس قانون، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برنامه منظم و دقیقی را برای بازدید از سایت های هسته ای مدون کرده و در آینده نزدیک این برنامه ها اجرایی می شود.

وی گفت: در راستای برنامه های نظارتی کمیسیون امنیت ملی بر اجرای برجام، از بعد از ماه مبارک رمضان، روزهای دوشنبه هر هفته، اعضای این کمیسیون از یک سایت یا تأسیسات هسته ای بازدید کرده و یا با مسئولان مربوطه نشست مشترک برگزار می کنند.

204/201

کد خبر: 656074

وب گردی

وب گردی